يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

فریبکاری به سبک الحیات+عکس

پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب: 421522
یک رسانه سعودی با سرقت تصاویر جنایات صهیونیست‌ها در غزه، این گونه ادعا کرد این تصاویر مربوط به یمن و کشتار کودکان به دست انصارالله است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رسانه‌های سعودی در ادامه به بازی گرفتن افکارعمومی و تلاش برای منحرف کردن آنها از حقایق صحنه یمن و جنایات هولناکی که رژیم آل سعود از ششم فروردین در جنگ ویرانگری که علیه این کشور به راه انداخته،مرتکب می‌شود، در اقدامی ناشیانه تصاویر جنایات صهیونیست‌ها را در صفحه نخست خود منتشر و این گونه ادعا کرد که این تصاویر مربوط به یمن است.


رسانه های آل سعود برای تخریب وجهه جنبش مردمی انصارالله به شیوه‌ها و لطایف‌الحیل مختلف تلاش می‌کنند، اما وسیله برتر نزد آنها که گمان می‌کنند آسان‌ترین راه است، دروغ است، اما آنچه روزنامه الحیات سعودی نمی‌داند، این است که طناب دروغگویی، کوتاه است،به ویژه وقتی تصاویر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را درباره یمن برای متهم کردن جنبش انصارالله به ارتکاب آن سرقت می‌کند.

این روزنامه سعودی که در کنار دیگر رسانه های فریبکار همچون الشرق الاوسط، العربیه، الوطن و عکاظ سردمدار جنگ روانی و تبلیغاتی به نفع آل سعود هستند، در چارچوب فریب افکار عمومی، تصویری از جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ سال ۲۰۱۴ علیه نوار غزه را که مربوط به کودکان بی‌گناه فلسطینی در حال بازی کردن در ساحل غزه بود برای تخریب وجهه انصارالله استفاده کرد، کودکانی که در حال انجام بازی های کودکانه و شادی و نشاط بودند،ناگهان با اصابت یک موشک صهیونیستی، در عرض چند ثانیه پیکرهای پاکشان در کنار ساحل غزه متلاشی شد.


این تصویر مربوط به جنایت صهیونیست ها علیه کودکان غزه است که در سایت لجان المقاومه منتشر شده بود

روزنامه الحیات سعودی تصویر مربوط به جنایات صهیونیست‌ها را با عنوان تصویر کشته شدن ۵۰ زن و کودک،‌ وزیر یمنی(مزدور سعودی‌ها) را به گریه انداخت، در تلاش برای تخریب وجهه انصارالله و بهبود چهره جنایتکارانه آل سعود منتشر کرد.

آن صحنه هولناک هیچ گاه از ذهن و خاطره مردم غزه و افکارعمومی جهان نمی‌رود، با این حال روزنامه الحیات به سوء‌استفاده از اجساد تکه تکه شده کودکان شهید فلسطینی در غزه برای استفاده از آن در جنگ روانی و تبلیغاتی علیه جنبش انقلابی انصارالله یمن روی آورده است. این روزنامه یکی از تصاویر جنایات صهیونیست‌ها را این گونه برای اهداف پست و شرم آور خود در خصوص یمن به کار برده و مدعی شده است:" تصاویر کشته شدن ۵۰ نفر از کودکان و زنان،وزیر یمنی را به گریه انداخت" این رسانه سعودی مدعی شد که جنبش انصارالله،کودکان را در سواحل عدن به قتل می‌رساند تا به زعم خود جنبشی را که با حمایت مردم یمن علیه استبداد سعودی در یمن انقلاب کرده است، تخریب کند.
البته روزنامه الحیات خواسته یا ناخواسته با این اقدام فریبکارانه خود در حقیقت این پیام را هم به مردم جهان منتقل کرد به این که،تنها رژیم صهیونیستی نیست که کودکان را به قتل می‌رساند و مرتکب جنایت می‌شود،بلکه آل سعود هم غیر نظامیان و کودکان بی‌گناه را می‌کشند و مرتکب جنایت در حق آنها می‌شوند و آل سعود و رژیم صهیونیستی در کینه توزی علیه مردم بی‌گناه در غزه و یمن، تفاوتی با هم ندارند و ماشین کشتار هم یکی است. با این حال تعداد قربانیان جنایات آل سعود در یمن با توجه به ادامه جنگ از چهل روز پیش همچنان در حال افزایش است که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *