يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

«محمد(ص)» در فجر نمایش داده نشد

شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب: 420561
بنا به وعده علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر بنا بود که فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» ساخته مجید مجیدی در ایام جشنواره پخش شود ولی این فیلم برای مهیمانان خارجی جشنواره پخش نشد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر دو هفته قبل در نشست خبری بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر گفت: با آقای مجید مجیدی مذاکره کردیم و قرار است فیلم «محمد رسول الله(ص)» یک نوبت نمایش برای مهمانان خارجی حاضر در جشنواره را داشته باشد.

دیروز آخرین روز جشنواره فیلم فجر هم سپری شد و فیلم «محمد رسول الله(ص)» به نمایش در نیامد. هنوز توضیحی از سوی مسئولین مربوط ارائه نشده است.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» به‌کارگردانی مجید مجیدی ۲۰ بهمن ماه ۹۳، اولین بار برای اهالی فرهنگ و هنر رونمایی شد و سه روز بعد برای اهالی رسانه و منتقدان به‌روی پرده سینمای فرهنگ رفت.

مجید مجیدی کارگردان و محمد مهدی حیدریان مدیر پروژه فیلم محمد رسول الله(ص)، پایان سال گذشته اعلام کردند که کمیته اکران این فیلم در شرکت سینمایی نور تابان تشکیل شده است تا شرایط اکرانی مناسب داخل و خارج از کشور را فراهم کند. شرکت سینمایی نور تابان علاوه بر مالکیت و تهیه کنندگی، حق پخش فیلم را هم به‌عهده دارد.

«محمد رسول الله(ص)» فیلمی به کارگردانی مجید مجیدی است که داستان زندگی پیامبراسلام (ص) را با نگاه به شرایط اجتماعی زمان تولد ایشان تا ۱۲ سالگی روایت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *