دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
آیت‌الله رمضانی:

مبارزه با فساد باید تشدید شود

پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 420223
نماینده مرجعیت عالی تشیع در اروپا با تأکید بر اینکه امام‌خامنه‌ای پرچم‌دار نهضت جهانی مقاومت است، گفت: فقط با زبان تکریم و احترام می‌توان با ملت ایران سخن گفت و گزینه های روی میز غرب بی‌فایده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله رضا رمضانی در مراسم پاسداشت شهید امیررضا علیزاده از شهدا مدافع حرم این شهرستان در مسجد امام رضا(ع) با گرامیداشت یادو خاطره ۸ هزار شهید سرافراز گیلان، اظهار داشت: شهدا برای دفاع از جریان مقاومت و اعتلای اسلام جان خود را تقدیم کردند.

وی با اشاره به تاریخ صدر اسلام و زندگی امام علی(ع) و امام حسین(ع) افزود: بعد از ۲۵ سال از رحلت پیامبر قرآن صامت و بعد از ۵۰ سال قرآن ناطق به سر نیزه‌ها رفت.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با بیان اینکه امام علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را بی‌بصیرتی خارجی خواندند، گفت: تفکر معصومیت عزت‌آفرین و غرورآفرین و دفاع از اسلام بود.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه تمامی امامان شیعه را شهید کردند و حضرت مهدی(عج) را نیز قصد داشتند شهید کنند، تصریح کرد: امامان و پیامبران را شهید کردند تا به نظام الهی ضربه بزنند.

وی با تصریح بر اینکه امامان توسط حاکمان به ظاهر مسلمان شهید شدند، ابراز کرد: امام علی(ع) که در شأنش آیات قرآنی نازل شد و پیامبر(ص) او را بارها ستود به کفر محکوم شد که چرا حکومت حاکم وقت را نمی‌پذیرد، پس باید همواره مواظب تفکرات انحرافی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جریان وهابیت تکفیری مسلمانان را کافر می‌داند، اظهار داشت: امروز اسلام انحرافی وابسته به استکبار به دنبال کشتار علما، بزرگان و مردم مسلمان است.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به رشادت‌ها و ایثار و مبارزه با ظلم توسط مراجع، علما و مسلمانان، افزود: شهدا برای زنده ماندن نهضت و جبهه مقاومت در برابر ظلم تلاش کردند.

وی با بیان اینکه ۱.۵ میلیارد نفر مسلمان در جهان زندگی می‌کند، گفت: اسلام در برابر استکبار عزت و مبارزه و مجاهدت را پیشه کرده و در برابر مسلمانان رحمت را جاری کرده است.

نماینده مرجعیت عالی تشیع در اروپا با تأکید بر اینکه اسلام انسان‌ها را بر اساس فطرت الهی به سوی حقایق الهی دعوت می‌کند، تصریح کرد: اسلام دین صلح، برادری و برابری و مقاومت در برابر زیاده خواهی و ظلم است.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه عربستان از دموکراسی فهم درستی ندارد، خاطرنشان کرد: این نظام وابسته به غرب و استکبار و شاهنشاهی خودشان فهمی از دموکراسی و جمهوریت ندارد ولی الان مدعی هستند می‌خواهند به یمن دمکراسی را یاد دهند.

وی با اشاره به تلاش‌های ضد اسلامی عربستان با پرچم اسلام، تصریح کرد: الازهر قدرت علمی اقتصادی و نظامی جهان عرب بود و بعد از قضیه کمپ دیوید قدرت خود را از دست داد.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با بیان اینکه جهان تشنه معارف و فهم از اسلام ناب محمدی(ص) است که امام راحل و مقام معظم رهبری آن را تبیین و جاری کردند است، اظهار داشت: غرب به دنیای اسلام لیبرال، خشونت و سکولار است.

آیت‌الله رمضانی با تأکید بر مراجعه مستقیم جوانان غربی به منابع اسلامی، افزود: انتهای این مطالعه و مراجعه رسیدن به جریان و تفکر مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه اسلام منطق تکریم انسان‌ها است، گفت: کودک‌کشی عربستان در یمن نابخشودنی است و عربستان حتی اجازه انتقال دارو به یمن را نمی‌دهد و اینها نشانه ضد اسلامی بودن عربستان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه تاریخ جنایات عربستان را فراموش نمی‌کند، تأکید کرد: شهدا سفیران پیام مقاومت و مجاهدت ملت ایران در صحنه مبارزه با استکبار بودند.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه ایران رهبر جریان مقاومت در جهان است، گفت: امروز تمام دنیا به نقش اثرگذار ایران در جهان اعتراف دارد و ایران قدرت برتر جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه امام‌خامنه‌ای پرچم‌دار نهضت جهانی مقاومت است، اظهار داشت: باید مطیع علمدار مقاومت باشیم و چشم امید جهان به انقلاب اسلامی و اعتلای آن است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ گفت: فقط با زبان تکریم و احترام می‌توان با ملت ایران سخن گفت و هرگز گزینه‌های نظامی در برابر ملت ایران نتیجه ای ندارد و گزینة های روی میز غرب بی‌فایده و شکست خورده است، دفاع از منطق بیداری اسلامی و مقاومت وظیفه تمامی مسلمانان است.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه مبارزه با فساد در کشور باید تشدید شود، خاطرنشان کرد: همه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *