دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

زمان و مکان ۲ بازی پلی‌آف مشخص شد

چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 420151
مراسم قرعه‌کشی ۲ دیدار پلی‌آف لیگ دسته اول امروز برگزار شد و میزبان و میهمان این ۲ بازی مشخص شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مراسم قرعه کشی دیدار رفت و برگشت مرحله پلی لیگ دسته اول امروز قرعه‌کشی شد که طی این ۲ بازی مس کرمان و مس سرچشمه رفسنجان در تاریخ ۱۶ و ۲۲ اردیبهشت به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این دو بازی در نهایت به مصاف تیم چهاردهم لیگ برتر برود تا سهمیه آخر لیگ برتر هم مشخص شود.

قرار است طبق قرعه‌کشی انجام شده تیم مس رفسنجان در بازی رفت میزبان باشد و بر این اساس مس کرمان در بازی برگشت پذیرای مس رفسنجان خواهد بود. بازی رفت در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه و بازی برگشت در ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

همچنین به گفته غلامرضا بهروان این دو دیدار به صورت مستقیم از تلویزیون پخش خواهد شد.

البته در این مراسم اتفاق ناراحت کننده‌ای هم رخ داد. در حین برگزاری مراسم خبری به بهروان اعلام شد که او مجبور شد مراسم را ترک کند. گفته می شود برای یکی از اقوام وی مشکلی پیش آمده بود و او هم به همین دلیل این مراسم را ترک کرد.

گفتنی است بعد از پایان لیگ برتر قرار است دیدار تیم چهاردهم لیگ با تیم برنده پلی‌آف لیگ دسته اول برگزار شود که این بازی به صورت رفت و برگشت خواهد بود. بازی رفت یک هفته بعد از پایان لیگ و بازی برگشت در هفته دوم پایانی لیگ برتر برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *