يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

محرومیت تماشاگران نفت مسجد سلیمان

چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 418890
کمیته انضباطی رای خود را درباره محرومیت تماشاگران نفت مسجد سلیمان صادر کرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران از سری رقابت‌های هفته ۲۴ لیگ برتر برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی صورت گرفت. کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده و برگزاری نشست‌های مختلف رای خود را به شرح زیر صادر کرد:

۱-به دلیل رفتار ناشایست و تخلفات تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان در دیدار مقابل پرسپولیس تهران طبق بند های ۱ و ۳ ماده ۷۹ تیم فوق به برگزاری یک جلسه مسابقه به عنوان میزان بدون حضور تماشاگران و پرداخت جریمه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شد. محرومیت تعیین شده از برگزاری مسابقات خانگی بدون حضور تماشاگر با احتساب محرومیت تحمل شده ناشی از دستور موقت بوده و با توجه به اجرای آن از دستورموقت صادر شده، رفع اثر می شود.
۲-به دلیل تخلفات و رفتار ناشایست تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان به عنوان میهمان در دیدار مقابل نفت تهران در تاریخ ۱۴ فروردین ماه، این تیم طبق بند یک و سه ماده ۷۹ به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *