يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

سمت جدید ورزشی برای رویانیان

پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 417657
محمد رویانیان معاون پیشین راهنمایی و رانندگی ناجا و مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به عنوان مشاور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتصاب شد.
 به گزارش جهان به نقل از مهر، طی حکمی از سوی حمید رضا مهرعلی ، محمد رویانیان به عنوان مشاور عالی این فدراسیون در حوزه حمل و نقل و ایمنی جاده ای منصوب شد.
 
در حکم دکتر مهرعلی خطاب به سردار رویانیان آمده است: «با توجه به وظایف محوله از سوی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی FIA در خصوص حمل و نقل و عبور و مرور ارتقای سلامت رانندگی و ایمنی جاده ای (Mobility) و با توجه به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی در حوزه مذکور، بدینوسیله به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون در حوزه حمل و نقل و ایمنی جاده ای منصوب می‌شوید. امید است، در سایه توجهات الهی و الطاف حضرت ولی عصر (عج) و با بهره گیری از توان و تخصص خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»
 
محمد رویانیان سابقه مدیریت در باشگاه پرسپولیس را هم در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یونس
Iran, Islamic Republic of
فوق لیسانس شیمی ام با معدل 18 ، متاهل و منتظر کار . مدت چهار سال است به هر دری میزنم کاری برایم فراهم نمیشود . تا کی قراره تو این مملکت و در پست های فنی و حرفه ای بازنشستگان بکارگیری شوند ؟ تا کی قراره از ما بهتران چند حقوق بگیرند و جوانانی مثل ما بیکار بماند ؟