سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱
در جمع خبرنگاران مطرح شد:

پاسخ قاضی سراج به رانت ۲میلیارد دلاری

سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب: 417344
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه گزارش این سازمان در خصوص رانت ۲ میلیارد دلاری محرمانه است و حق افشای آن را نداریم، گفت: ما در حال بررسی آن هستیم و شورای رقابت نیز این موضوع را ارزیابی می کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، قاضی ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه مراسم ختم والده حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص نامه اخیر احمد توکلی، نماینده تهران در مجلس مبنی بر ورود یک رانت دو میلیارد دلاری اظهار کرد: رونوشت این نامه به ما هم داده شده بود و ما در حال بررسی آن هستیم و یک نسخه هم به شورای رقابت فرستاده بودند؛ چراکه موضوع انحصار بود و باید بررسی می شد.

وی تاکید کرد: اصل این موضوع فعلا محرمانه است و حق افشای آن را نداریم.

سراج در پاسخ به این سوال که آیا رانتی صورت گرفته است و شما این موضوع را تایید می کنید یا خیر؟، گفت: نمی دانم و باید فعلا بررسی کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اظهارات وزیر کشور مبنی بر ورود پول کثیف در عرصه سیاسی اظهار کرد: آنهایی که این موضوع را مطرح کرده بودند، استعلام کردیم که هر کسی که از این موضوع خبر داده است، مدارکی را به ما بدهند، اما متاسفانه هنوز این افراد که این موضوع را منعکس کردند به ما مدارکی ارائه ندادند.

وی ادامه داد: هر کسی که در رابطه با سیاه نمایی مطالبی را بگوید، استعلام می کنیم و اگر بدون دلیل مصاحبه کرده باشد، تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

سراج با اشاره به موضوع زمین‌خواری تصریح کرد: ما در این رابطه ۳۰ استان کشور را تجهیز کرده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
پس خبر را اعلان نکنید و مردم را زجر ندهید ما که به نون خالی عادت داریم مدام مارا امیدوار می کند به هر نفر چقدر می رسد اما دریغ از یک ریال پس اعلام نکنید هم خودتان راحت ترید هم ما