شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
با سخنرانی شفیعی سروستانی و مومن نسب؛

برگزاری نشست ماهانه موسسه موعود

سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 417181
مؤسسه فرهنگی مهدوی موعود عصر(عج) نودمین نشست از سلسله نشستهای ماهانه خود را، با موضوع «شبکه های اجتماعی، نبرد آرماگدون در سرزمین مجازی» برگزار می کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مؤسسه فرهنگی مهدوی موعود عصر(عج) پنج شنبه، ۲۷ فروردین ماه، نودمین نشست از سلسله نشستهای ماهانه خود را، با موضوع «شبکه های اجتماعی، نبرد آرماگدون در سرزمین مجازی» برگزار می کند.

سخنرانان این نشست، «اسماعیل شفیعی سروستانی» و «روح الله مؤمن نسب» درباره تأثیر شبکه های مجازی اجتماعی بر پیشبرد نقشه نهایی غرب برای جهان سخن خواهند گفت.

آرماگدون


آرماگدون، نبرد آخرالزمانی مورد اعتقاد یهودیان تلمودی است که در آن جنگ، بر همه ادیان و ملل فائق می آیند و جهان را یکسره در زیر سلطه خواهند برد.

محل برگزاری این نشست، سالن همایشهای فرهنگسرای اندیشه، واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان و ساعت شروع نشست، ۱۵:۳۰ خواهد بود.

لازم به ذکر است که در حاشیه این نشست تا انتهای ساعت همایش، نمایشگاه آثار و محصولات موسسه موعود (کتاب، لوح فشرده و مجلات) در جنب سالن همایشها دایر است.

حضور در این نشست برای همگان آزاد خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *