يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

سیمکارت کودک را از کدام اپراتور بگیریم؟

يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 416868
رئیس رگولاتوری گفت: اپراتورها در حال فراهم کردن زمینه‌های واگذاری سیم‌کارت هستند و هم‌اکنون، اپراتور سوم در حال واگذاری این سیم‌کارت‌ها به متقاضیان است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی اصغر عمیدیان در ارتباط با اجرای رومینگ ملی اظهار کرد: با اجرای طرح رومینگ ملی بین اپراتورهای مختلف شبکه سیار در نقاطی که امکان فنی اجرای موضوع میسر بود، در حال حاضر مشترکان اپراتور سوم در بیش از ۵۰ هزار کیلومتر در جاده‌های اصلی و فرعی و بیش از ۳۰ هزار روستا امکان دریافت سرویس شبکه سیار با استفاده از امکانات اپراتورهای اول و دوم را پیدا کرده‌اند.

وی افزود: مشترکان اپراتور دوم هم به همین نسبت از امکانات شبکه اپراتور اول بهره‌مند شده‌اند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان ضریب نفوذ ۹۶.۹۲ درصد تلفن همراه و وجود بیش از ۷۰ میلیون سیم‌کارت فعال در کشور از مهیا شدن شرایط واگذاری سیم‌کارت کودک (جوانان و نوجوانان زیر ۱۸ سال) با رعایت اصول فرهنگی خبر داد و گفت: اپراتورها در حال فراهم کردن زمینه‌های واگذاری سیم‌کارت هستند و هم‌اکنون، اپراتور سوم با فراهم کردن شرایط مندرج در مصوبه کمیسیون در حال واگذاری این سیم‌کارت‌ها به متقاضیان است و سازمان هم بر روند موضوع نظارت دقیق دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *