سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
۳
استقلالی‌ها هو شدند، ذوبی‌ها تشویق

هو شدن قلعه‌نویی و بازیکنان استقلال

جمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب: 416561
هواداران تیم فوتبال استقلال پس از تساوی این تیم مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر بازیکنان این تیم را هو کردند.
به گزارش جهان به نقل ازمهر،  هوادارانی که در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و از تساوی تیمشان برابر ذوب آهن ناراحت بودند، سرمربی و بازیکنان استقلال را «هو» و به عملکرد آنها اعتراض کردند.

 در دومین دیدار از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه و از ساعت ۱۹ تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان به قضاوت تورج حق‌وردی به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. امید ابراهیمی(۶۳ - پنالتی) برای استقلال و دانیال اسماعیلی فر(۷۵) برای ذوب آهن گل زد.

در پایان این دیدار تماشاگران طرفدار استقلال به عملکرد کادر فنی و بازیکنان اعتراض کردند و هنگامی که قلعه نویی به همراه تعدادی از بازیکنان قصد رفتن به رختکن را داشتند آنها را «هو» کردند.

با این حال در بین همین تماشاگران هم دو دستگی ایجاد شده بود و برخی اعتقاد داشتند نباید علیه کادر فنی و بازیکنان شعار داده شود و برخی نیز نسبت به عملکرد آبی پوشان در دیدار برابر ذوب آهن انتقاد داشتند و معتقد بودند بازیکنان استقلال از تمام توانشان استفاده نکرده اند.

این در حالی بود که برخی هواداران استقلال به تشویق یحیی گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن پرداختند. ضمن اینکه اندک تماشاگران تیم ذوب آهن نیز که در ورزشگاه حاضر بودند به تشویق بازیکنان پرداختند که شاگردان گل محمدی با حضور مقابل جایگاه به آنها ادای احترام کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیرسعیدابوزهرا
زنگ خطر برای بزرگوار به صدادرآمد.
محسن
واقعا بازی خوبی نکردند باید فکری به حال این استقلال کرد مربی جوان به درد اسقلال میخورد مثل منصوریان
مازندرانی
این است نتیجه کار تیمهای دولتی .حال پیشنهاد نرخ واگذاری پرسپولیس واستقلال همان 290میلیارد تومان است؟