دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۵

بررسی نحوه‌استخدام‌معلمان حق‌التدریس

شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 415483
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه این هفته کمیسیون، طرح نحوه استخدام معلمان حق‌التدریسی بررسی می‌شود.
به گزارش جهان، قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با تسنیم، درباره دستورجلسه این هفته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه فردای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مباحث جاری مربوط به آموزش عالی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درباره طرح نحوه استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش نیز در این جلسه مورد بررسی اعضا قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
سلام
ای کاش کسی هم به فکر ما سرباز معلم ها بود که دو سال تمام با اشتیاق و پشتکار فراوان تدریس کردیم و همه دوره های لازم را هم گذرانده ایم.قریب به اتفاق همه از کارکرد ما راضی اند اما موقع استخدام هیچ کس از ما یادی نمی کند.
به نظر شما از بین بیش از 12000 نفر جوان تحصیل کرده گزینش شده تجربه پیدا کرده در تدریس حداقل 5000 نیروی زبده و خیلی خوب پیدا نمی شود؟
مهدی-رشت
کاش مجلس محترم فکری هم به حال ما حق التدریسی های دانشکده های فنی و حرفه ای(آموزشکده های فنی سابق)که تا 12 سال هم سابقه داریم بکند
Reza Saghi
سلام. کاش به فکر مربیان پیش دبستانی هم باشند. برخی از آنها جوانی خود را در این راه گذاشته‌اند.
داود
آیا نیرو های آزادی که در مدارس غیر دولتی تدریس میکنند جز این اولویت ها هستند؟؟؟؟
مهدی
الویت که حقمونه و نمیدن که هیچ اما ای کاش یک نفر پیدا می شد فکری برای حقوق ما معلمان غیرانتفاعی می کرد.معلم رسمی داره به حقوقش اعتراض میکنه و راضی نیست اونوقت ما که بیشتر کار میکنیم و نصف معلم رسمی هم حقوق نمی گیریم باید چکار کنیم؟
ای کاش کسی هم به فکر ما باشد.