شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳
۸

نامه‌ای که‌همسرشهید رضایی نژادتکذیب کرد

شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 415470
همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد تاکید کرد: نامه‌ای که از روز گذشته در فضای مجازی درباره حمایت خانواده شهدای هسته‌ای از بیانیه لوزان پخش شده، صحت ندارد.
به گزارش جهان، شهره پیرانی، همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای جهاد علمی کشور، در گفتگو با مهر با اشاره به امضای بیانیه لوزان و نیز انتشار نامه‌ای در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای ارتباطی مبنی بر تشکر همسران شهدای هسته ای از این بیانیه اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و مربوط به سال ۹۲ و توافق ژنو است.

وی تصریح کرد:‌ به نظر ما فعلا قضاوت درباره این مرحله از مذاکرات و بیانیه صادر شده زود است و باید زمان بگذرد تا نتایج عملی آن پس از توافق صورت گرفته در راستای حفظ منافع ملی و دستاوردهای علمی مشاهده شود.

پیرانی خاطر نشان کرد:‌ با برخی دیگر از اعضای خانواده شهدای علمی نیز که صحبت کردم، آنها نیز تاکید داشتند که ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری که از تیم مذاکره‌کننده حمایت کردند، از آنها حمایت می‌کنیم، اما این هم اخلاقی نیست که عده ای نامه آذر ماه ۹۲ ما را به اسم حمایت از بیانیه لوزان منتشر کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسن
اینها حمایت بکنند یا نکنند مگه چه فرقی داره؟ وقتی نظام تصمیم به یک کاری میگیره مثلا" سرکار خانم چکاره اند که موافقت کنند یا مخالفت؟ این بازیها را ول کنید .
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی؟
جناب حسن،ایشون شوهرشون رو به خاطر حق هسته ای ملت از دست دادند.اونوقت شما میگید ایشون حمایت بکنن یا نکنن فرق نداره؟؟؟
سرکار خانم که معلوم است چه کاره اند اما شما! البته می شود کار شما را هم حدس زد!
خوب بیانیه لوزان که در ادامه توافق ژنواست .پس آن را حمایت کردید در نتیجه از این هم راضی هستید دیگر
چه ررربطی داره!!!!!!!!!! ژنو ژنوه لوزان لوزانه! تازه حتی اگه یکی هم بودن کسی حق نداشت این کار غیر اخلاقی که واقعا نوعی تقلبه انجام بده
توافق ژنو هم چنان قابل حمایت نبود!
منظورشون اینه که دوباره نامه تشکر ننوشتن اما دکتر ظریف در برنامه نگاه یک گفت نامه نوشتن خدایا کمک کن چرا هر کی یه چیزی میگه