کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محور هراز به‌علت ریزش سنگ مسدود شد

6 فروردين 1394 ساعت 10:50

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: دقایقی قبل به دلیل ریزش سنگ محور مواصلاتی هراز مسدود شد.


به گزارش جهان، علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: دقایقی قبل به دلیل ریزش سنگ از کوه در منطقه زیارباغ محور مواصلاتی هراز مسدود شد.

وی با اشاره به اینکه ریزش کوه تاکنون خسارتی نداشته، بیان داشت: راهداران به محض وقوع حادثه با انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین در حال بازگشایی این محور هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه امروز نیز حجم ترافیک در بیشتر نقاط این محور سنگین و نیمه‌سنگین گزارش شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تردد از منطقه پلور تا گزنک با ترافیک سنگین روبرو بوده و در مناطق دیگر نیمه‌سنگین گزارش شده است.

نوری‌پور ادامه داد: در روزهای نخست نوروز ۹۴ به علت ریزش پی‌درپی کوه، سنگ، قلوه‌سنگ و سیلاب در منطقه زیارباغ محور هراز تعدادی از مسافران نوروزی و هموطنان‌ کشته و زخمی شدند.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروز هر ساله مسافران زیادی از پایتخت و استان‌های مختلف کشور را روانه مازندران می‌کند، تصریح کرد: رانندگانی که در این محور تردد دارند هم باید برای داشتن سفری خوب و خاطره‌انگیز قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: رانندگان همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در جاده‌ها علایم ایمنی را به خاطر سلامتی رانندگان و دیگر افراد رعایت کنند.

به گزارش فارس، بارش شدید باران و روان شدن سیل در منطقه زیارباغ محور هراز نیز در روزهای گذشته سیلاب را منجر شد و در پی آن کند شدن تردد خودروها و ترافیک سنگین در محور هراز گزارش شده بود.


کد مطلب: 414348

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/414348/محور-هراز-به-علت-ریزش-سنگ-مسدود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com