سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

محور هراز به‌علت ریزش سنگ مسدود شد

پنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 414348
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: دقایقی قبل به دلیل ریزش سنگ محور مواصلاتی هراز مسدود شد.
به گزارش جهان، علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: دقایقی قبل به دلیل ریزش سنگ از کوه در منطقه زیارباغ محور مواصلاتی هراز مسدود شد.

وی با اشاره به اینکه ریزش کوه تاکنون خسارتی نداشته، بیان داشت: راهداران به محض وقوع حادثه با انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین در حال بازگشایی این محور هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه امروز نیز حجم ترافیک در بیشتر نقاط این محور سنگین و نیمه‌سنگین گزارش شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تردد از منطقه پلور تا گزنک با ترافیک سنگین روبرو بوده و در مناطق دیگر نیمه‌سنگین گزارش شده است.

نوری‌پور ادامه داد: در روزهای نخست نوروز ۹۴ به علت ریزش پی‌درپی کوه، سنگ، قلوه‌سنگ و سیلاب در منطقه زیارباغ محور هراز تعدادی از مسافران نوروزی و هموطنان‌ کشته و زخمی شدند.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروز هر ساله مسافران زیادی از پایتخت و استان‌های مختلف کشور را روانه مازندران می‌کند، تصریح کرد: رانندگانی که در این محور تردد دارند هم باید برای داشتن سفری خوب و خاطره‌انگیز قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: رانندگان همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در جاده‌ها علایم ایمنی را به خاطر سلامتی رانندگان و دیگر افراد رعایت کنند.

به گزارش فارس، بارش شدید باران و روان شدن سیل در منطقه زیارباغ محور هراز نیز در روزهای گذشته سیلاب را منجر شد و در پی آن کند شدن تردد خودروها و ترافیک سنگین در محور هراز گزارش شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یه مسافر
"رانندگانی که در این محور تردد دارند هم باید برای داشتن سفری خوب و خاطره‌انگیز قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند." یعنی چه؟ طرف داره رانندگی می کنه سنگ از آسمون میفته روی سقف ماشینش. چه جوری قوانین رو رعایت کنه که سنگ روی ماشینش نریزه؟ بره توی لاین مخالف؟