يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

دیدار اعلام‌نشده اوباما و کلینتون در کاخ‌سفید

چهارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۸
کد مطلب: 414200
سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق این کشور روز گذشته در کاخ سفید دیدار کردند.
به گزارش جهان؛ تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: دیدار اعلام نشده اوباما و کلینتون در کاخ سفید در شرایطی است که هیلاری کلینتون نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی خواهد بود.

جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد که رئیس جمهور اوباما و کلینتون عصر روز دوشنبه به صورت خصوصی به مدت یک ساعت در کاخ سفید دیدار و در خصوص مسائل مختلفی گفتگو کردند.

هیلاری کلینتون به دنبال جلب حمایت حزب دموکرات برای جانشینی اوباما در انتخابات ۲۰۱۶ میلادی است. کلینتون اخیرا به خاطر استفاده از ایمیل شخصی برای انجام کارهای دولتی در زمانی که وزیر خارجه آمریکا بوده با انتقادات زیادی روبرو شده است.

اوباما و کلینتون در رقابت های انتخاباتی ۲۰۰۸ میلادی، دشمن جدی یکدیگر به شمار می رفتند ولی پس از پیروزی اوباما در انتخابات ظاهرا اختلافات را کنار گذاشته و اوباما تصمیم گرفت تا کلینتون را به عنوان وزیر خارجه معرفی کند.

کلینتون همچنین روز دوشنبه رسما حمایت خود را از اصلاحات بخش بهداشت و سلامت دولت اوباما اعلام کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *