جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

پرفروش‌ترین پیراهن‌های باشگاه‌ها

يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۰۶
کد مطلب: 413871
یکی از راه‌های متداول کسب درآمد برای باشگاه‌های فوتبال، فروش پیراهن‌های ورزشی با نام بازیکنان آن تیم است.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، باشگاه‌های ورزشی در سراسر جهان چندین راه مختلف برای جذب سرمایه‌های مالی دارند. خرید و فروش بازیکنان، جذب‌ حامیان مالی، مشارکت در تبلیغات و فروش پیراهن‌های ورزشی با نام ورزشکاران سرشناس هر تیم تعدادی از این راهها است.

باشگاه‌های فوتبال برای طراحی و تولید پیراهن‌ اعضای تیم با کمپانی‌های معتبر و فعال در این موزه قرار داد همکاری امضاء می‌کنند و پس از آن هیچ تیم و یا شخص دیگری اجازه ندارد از طرح انحصاری ثبت شده بدون اجازه استفاده کند. به عنوان مثال پیراهن این فصل بارسلونا دارای طرح مشخص و ثبت شده‌ای است و فقط همین باشگاه اسپانیایی اجازه دارد حجم انبوه پیراهن‌ ورزشی با این طرح را در سراسر جهان به فروش برساند.

فهرست پر فروش‌ترین پیراهن‌های ورزشی توسط باشگاه‌های فوتبال عبارت‌ است از:

۱- رئال مادرید: یک میلیون و ۴۰۰ هزار عدد در سال باشگاه اسپانیایی رئال مادرید هنوز هم دارای بیشترین هوادار در سراسر جهان است و بالاترین آمار فروش پیراهن به نام ستاره‌های این تیم را به خود اختصاص داده است. با داشتن ۳۲ عنوان قهرمانی لالیگا، ۱۸ قهرمانی کوپا دل ری، ۱۰ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هیچ عجیب نیست رئال مادرید تا این حد محبوب باشد. پیراهن‌های تیم رئال مادرید را کمپانی آدیداس تولید می‌کند. حضور بازیکنان بزرگی مانند کریس رونالدو، گرت بیل و جیمز رودریگز به افزایش حجم فروش پیراهن‌های رئال مادرید کمک زیادی کرده است. هنوز ۶ سال از قرار داد ۳۵ میلیون پوندی رئال مادرید با آدیداس باقی مانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *