يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

تیراندازی آسیا/ طلای عبادی

جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 413723
اسماعیل عبادی عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان در رقابت های تیراندازی با کمان کاپ آسیا در بانکوک تایلند مدال طلا را کسب کند.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صداو سیما، در آخرین مسابقات امروز و در فینال کامپوند انفرادی اسماعیل عبادی از ایران ۱۴۷ - ۱۳۹ نگوین تین کنگ از ویتنام را برد و قهرمان شد.

در این بخش پاول فیشر از قزاقستان ۱۴۴ - ۱۴۲ از سد خوسه فردیناند آدریانو فیلیپینی گذشت و سوم شد.

عبادی در این رقابت ها سرگئی کریستیچ از قزاقستان ، احمد الوبادی از قطر و پل دلاکروز و خوسه فردیناند آدریانو فیلیپینی را هم مغلوب کرده بود.

پیش از این در ریکرو مردان امین پیرعلی و مهرداد نورمحمدی در دور نخست ، اکبر باستان در دور دوم ، ابراهیم رنجبر در یک شانزدهم حذف شدند.

در ‌ریکرو زنان، مریم محمودی سرشت در دور اول و شیوا خرمشاهی ، زهرا نعمتی و فریده میرزایی در یک شانزدهم حذف شدند.در تیمی مختلط ریکرو نیز تیم ایران در یک چهارم نهایی با شکست از اندونزی از دور رقابت ها کنار رفت.

در کامپوند و در انفرادی مردان مهرداد فلاحی در دور یک شانزدهم و یاسر عمویی و مجید قیدی در یک چهارم نهایی حذف شدند.در انفرادی کامپوند زنان نیز پریسا براتچی ، مینو عابدی ، نفیسه رئیسی و مریم رنجبر در دور اول حذف شدند.در تیمی کامپوند مختلط نیز تیم ایران در دور یک چهارم نهایی با شکست از فیلیپین از دور رقابت ها کنار رفت.

** برنامه - تیمی :

در تیمی ریکرو مردان

تیم ایران در دور یک هشتم باید به مصاف تیم قزاقستان برود.

در تیمی ریکرو زنان ، تیم ایران در دور یک هشتم امروز با سنگاپور دیدار می کند.

در تیمی کامپوند مردان ، تیم ایران در دور یک هشتم نهایی به مصاف مصر می رود.

در تیمی کامپوند زنان ، تیم ایران در یک هشتم نهایی با تایلند دیدار می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *