دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

احساس گواردیولا از تماشای لیونل مسی

پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 413516
سرمربی سابق بارسلونا از حضور در نوکمپ خوشحال است. او گفت دیدن مسی در میدان همواره لذت بخش است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، بارسلونا در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا با گلی که راکتیچ به ثمر رساند توانست منچستر سیتی را شکست دهد و به جمع هشت تیم راه یابد.

یکی از مهمانان ویژه این دیدار پپ گواردیولا سرمربی سابق آبی-اناریها بود که او هم از نمایش خوب تیم سابقش به وجد آمده است. گواردیولا پس از بازی در گفت و گویی که با رادیو کاتالونیا داشت،گفت: برای من حضور مجدد در نوکمپ بسیار زیبا بود. بارسلونا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و چندین موقعیت خوب گلزنی را روی دروازه حریف خلق کرد. دیدن مسی در میدان همواره لذت بخش است.

او ادامه داد: مدتها است که از بارسلونا جدا شده ام با این حال عشق به این تیم همچنان ادامه دارد. بسیار خوشحالم که بارسلونا در اوج به سر می برد. این تیم نشان داد که در شرایط خوبی به سر می برد.

گواردیولا درباره احتمال رویارویی با تیم سابقش در یک چهارم نهایی گفت: اجازه بدهید ببینیم نتیجه قرعه کشی چه می شود. بارسلونا نشان داد که در شرایط خوبی به سر می برد و فصل خوبی را پشت سر می گذارد.

به گزارش ایسنا، سرمربی سابق کاتالان‌ها روی سکوها واکنش‌های جالبی داشت که از دید دوربین‌ها پنهان نموند. نخستین واکنش او شادی پس از گل راکتیچ بود. صحنه جالب بعدی زمانی بود که مسی با زیرکی توانست تونلی میان پاهای میلنر که با سرعت به سمتش حمله کرده بود ایجاد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *