دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران:

نجات ۸ تهرانی از میان شعله های آتش

جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 412423
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در پارکینگ یک ساختمان مسکونی ۴ خودرو به همراه یک موتورسیکلت آتش گرفتند و ۸ نفر از اهالی این ساختمان نیز نجات یافتند.
به گزارش جهان، جلال ملکی در گفت‌وگو با فارس، درباره حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی، اظهار داشت: در ساعت ۴۷ دقیقه بامداد امروز، آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی نازی‌آباد خیابان بدلی گیوی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان، تشک نجات و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد:‌با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد، پارکینگ یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی که چندین دستگاه خودرو در آن وجود داشت، دجار آتش‌سوزی شده بود.

ملکی افزود: یک دستگاه خودروی سمند به دلیل نامشخصی در پارکینگ آتش گرفته بود و شعله‌های آتش به یک خودروی ۴۰۵ نیز سرایت و دو دستگاه خودرو رانا و پراید و یک موتورسیکلت نیز دچار خسارت‌هایی شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله دود زیادی که ساختمان را فرا گرفته بود، تخلیه کردند و تعدادی از افراد را در لحظات اولیه خارج و تعداد دیگر که محبوس شده بودند به پشت‌بام منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: در این حادثه و پس از اطفای حریق در پارکینگ یک فرد ۵۰ ساله که شدیدا دچار دودگرفتگی شده بود، از ساختمان خارج و تحویل اورژانس دادند.

به گفته ملکی در پایان این حادثه حدودا ۸ نفر بدون مسمومیت از ساختمان خارج و در ساعت ۲:۴۳ بامداد عملیات این حادثه به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *