چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۲
۳

پدرِ دانش آموز، معلم و پسرش را کتک زد!

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 412045
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با تایید ضرب و شتم دبیر ریاضی توسط یکی از اولیای دانش آموزان گفت: پدر این دانش آموز که مدیر یکی از بخش‌های دولتی بوده است هم اکنون از کار برکنار شده و در بازداشت به سر می‌برد.
به گزارش جهان به نقل از آنا، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با تایید ضرب و شتم دبیر ریاضی توسط یکی از اولیای دانش آموزان گفت: پدر این دانش آموز که مدیر یکی از بخش‌های دولتی بوده است هم اکنون از کار برکنار شده و در بازداشت به سر می‌برد.

علی قربانی، رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با تایید ضرب و شتم مجید قراوند، دبیر ریاضی، توسط یکی از اولیای دانش آموزان در یکی از دبیرستان‌های کوهدشت لرستان اظهار کرد: دانش‌آموز مذکور در درس ضعیف بوده است و معلم درخواست کرده بود پدر وی به مدرسه مراجعه کند تا در جریان وضعیت فرزندش قرار گیرد.

وی افزود: پدر وقتی به مدرسه آمده ابتدا فرزندش و سپس معلم مذکور را مورد ضرب و شتم قرار داده است اما خبر به کما رفتن معلم صحت ندارد.

قربانی تصریح کرد: پدر این دانش آموز که مدیر یکی از بخش‌های دولتی بوده است هم اکنون از کار برکنار شده و در بازداشت به سر می‌برد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان بیان کرد: دستورالعمل حمایت از معلم‌ها باید از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باز هم داستان مظلومیت معلمان.
رسول
دانش آموز بروجردی که معلمش را کشت چه شد؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
وقتی صدا و سیما و برخی از سایتها این همه تبلیغات می کنند که معلم حق زدن ندارد می خواهید چنین نتیجه ای ندهد در آینده نسلی را خواهید دید که دیگر نه به حرف پدر و مادر و نه به حرف معلم گوش کند پس ای رسانه ها ای مسولین این راه را ادامه دهید !!!!!