دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳
۲

سوابق کاری فرمانده جدید ناجا

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 411831
سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده جدید ناجا از اهالی اصفهان است که بعد از انتقال به تهران مسئولیت های خطیری در حوزه های آموزشی، حفاظتی و امنیتی داشته است.
به گزارش جهان به نقل از رویکرد، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری را به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب و از تلاشهای بی‌دریغ و مؤثر سردار سرتیپ احمدی‌مقدم در دوره تصدی فرماندهی این نیرو تشکر و قدردانی کردند.

سردار حسین اشتری اشتری پیش از این و در خرداد ماه سال ۹۳ به عنوان جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور منصوب و جایگزین سردار رادان در این سمت شد.

جانشینی فرماندهی ناجا، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی کشور، رئیس دانشگاه امام هادی (ع) سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه پاسداران، مسئول حفاظت لشگر ۱۴ امام حسین (ع) از جمله مسئولیت های این فرمانده بوده است.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری متولد شهر اصفهان از فرماندهان ولایت مدار است که توانسته مسئولیت های حساس قبلی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

سردار اشتری عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از جانبازان جنگ تحمیلی است که در ابتدای دفاع مقدس در گردان یازهرا(س) لشگر ۱۴ امام حسین اصفهان مشغول به دفاع از کیان کشور بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سازمانی به اسم "حفاظت و اطلاعات" نداریم اسم صحیحش "حفاظت اطلاعات" هست
یحیی
با سلام وتبریک و موفقیت وتشکر از زحمات فرمانده قبلی