شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۳
۵

عكس/سید حسن در میان دو شهید

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب: 411348
ابتدا برادر بزرگتر، بود که شربت شهادت نوشید. برادرکوچکتر، هفت سال بعد به او پیوست.
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، عکسی که می بنید، در اواخر دهه 90 میلادی گرفته شده است. در این عکس،دبیر کل حزب الله لبنان،"سید حسن نصرالله"  در میان دو برادر شهید از رزمندگان مقاومت دیده می شود. شهید "عبدالله ابراهیم خلیل"(نفر سمت راست) و شهید "یوسف ابراهیم خلیل"(نفر سمت چپ).

"ابراهیم" و "یوسف" از اهالی روستای "کفر رمان"(از توابع "نبطیه") در "جنوب لبنان" هستند. ابتدا  برادر بزرگتر، "یوسف" بود که شربت شهادت نوشید. او در 31 سالگی، در جنگ 33 روزه لبنان با رژِم صهیونیستی در سال 2006 میلادی، به جمع شهدای "مقاومت اسلامی" لبنان اضافه شد.

برادرکوچکتر، هفت سال بعد، در 30 سالگی، هنگام جنگ با "تروریست های وهابی" در سوریه، برای دفاع از حرم حضرت زینب(س)، در سال 2013، به فیض شهادت رسید. جالب آن که هر دو برادر، در ماه رجب آسمانی شدند.

شادی روحشان صلوات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


SAABER
Canada
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.
میلاد
روحشون شاد و یادشون گرامیباد
روحشان شاد
خیلی شهدای لبنانی قیافه های نورانی دارند خیلی شبیه شهدای جنگ ما هستند خداوند به آبروی ان ها ما راهم مشمول رحمت خود کرده وتوفیق شهادت را نصیب ما کند
علی
Iran, Islamic Republic of
این پیروزیها بر ظلم و بیداد در دنیا از آثار و برکات خون شهدا است