يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

سخنانی که پنبه رسانه های غربی زد +فیلم

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 409545
برادر سامان نسیم: به اعتقاد من شانتاژ رسانه های غربی ها و بزرگ نمایی که در این خصوص شد باعث گردید که حکم اعدام برای سامان محکم تر شود و شاید اگر این بزرگنمایی ها نبود عطوفت اسلامی شامل حال برادر من می شد من بازهم می گویم که حکم برادرم را همین رسانه های غربی رقم زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، رسانه های معاند نظام به ویژه بی.بی.سی، دویچه وله و رادیو فردا که مدتی قبل ضمن موضع‌گیری علیه حکم اعدام "سهیل عربی" و "ریحانه جباری" (متهم به قتل عمد)، همصدا با سردمداران و متحدان به اصطلاح طرفدار حقوق بشر خود، به حکم اعدام و اجرای آن معترض شده بودند، در جدیدترین هم‌صدایی و اعتراض خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، به طور هماهنگ حکم اعدام "سامان نسیم"، متهم به محاربه را زیر سؤال برده و علیه آن گزارشی پرحاشیه و سراسر کذب را منتشر کردند.

رسانه‌های اپوزیسیون چندین گفت و گو با خانواده سامان نسیم منتشر کردند، اما در نهایت این گفت‌وگو ها توسط برادر وی تکذیب شد.

فیلمی که پیش رو دارید بخش های کوتاهی از مصاحبه شبکه اطلاع رسانی راه دانا با برادر "سامان نسیم" است.

مشروح کامل این مصاحبه را اینجا بخوانید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *