يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

دیدار محمود عباس با ملک سلمان+عکس

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب: 409169
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که به کمک مالی عربستان برای تامین بودجه تشکیلات خودگردان امیدوار است امروز با پادشاه این کشور دیدار کرد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز دوشنبه با ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد.

عباس در دیدار امروز دوشنبه با ملک سلمان و مقرن بن عبدالعزیز آل سعود ولیعهد در قصر پادشاهی در ریاض ـ پایتخت عربستان ـ آخرین تحولات مهم منطقه و اوضاع جاری در اراضی اشغالی را با وی مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی همچنین حمایت‌های عربستان سعودی از مساله فلسطین و همبستگی ملت و دولت عربستان با ملت فلسطین را مورد تقدیر و تشکر قرار داد.

از سوی دیگر، پادشاه عربستان نیز ضمن تاکید بر مواضع ثابت کشورش در حمایت از مساله فلسطین و حقوق مشروع ملت فلسطین در تشکیل کشور مستقل خویش به پایتختی قدس شریف و تحقق صلح و سازش عادلانه، از جامعه بین الملل خواست به مسئولیت‌های خود در حمایت از ملت فلسطین در برابر تجاوزات و جنایت‌های روزافزون دشمن صهیونیستی عمل کند.

ادامه خودداری رژیم صهیونیستی از پرداخت سهم مالیات تشکیلات خودگردان، این تشکیلات را برای تامین بودجه خود و پرداخت حقوق کارکنانش با مشکل جدی روبرو کرده است. محمود عباس به کمک مالی عربستان برای تامین بودجه تشکیلات خودگردان امیدوار است.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *