دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۴

مثلث جاسوسی علیه ایران افشا شد

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 408982
ادوارد اسنودن مأمور سابق سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا سیا از همکاری رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس برای جاسوسی از مسوولان ایران پرده برداشت.
مثلث جاسوسی علیه ایران افشا شد
به گزارش جهان، واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری سمای فلسطین گزارش داد، سند آژانس امنیت ملی آمریکا که کاملا محرمانه توصیف شده و ادوارد اسنودن مأمور سابق این سازمان آن را بر ملا کرده نشان می دهد یگان مرکزی شنود در شعبه آژانس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (‌امان) که به یگان ۸۲۰۰ شهرت دارد به همراه سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و انگلیس برای جاسوسی از مسولان ایران همکاری کرده است.

پایگاه اینترنتی « اینترسبت » دو هفته پیش این سند را منتشر کرده است.

این سند آوریل سال ۲۰۱۳ میلادی نوشته شده و درباره بخشی از فعالیتهای اطلاعاتی مشترک بین آمریکا و انگلیس و اسرائیل علیه ایران است.

رئیس بخش ایران در اداره خاورمیانه در آژانس امنیت ملی آمریکا این سند را نوشته است.

بر اساس این سند بر ملا شده ، کارشناسانی از یگان ۸۲۰۰ و آژانس امنیت ملی ژانویه سال ۲۰۱۳ میلادی در یک «کارگاه ارزیابی» به همراه کارشناسان آمریکایی و انگلیسی درباره مسولان ایرانی دیدار کردند و از اطلاعات جمع آوری شده مطلع شده بودند.

این سند همچنین نشان می دهد سازمان اطلاعات انگلیس از تماس با یگان ۸۲۰۰ و آژانس امنیت ملی آمریکا علیه « هدف ایرانی » حمایت کرده بود و آژانس امنیت ملی آمریکا اعلام کرده بود این همکاری ، استثنایی است و نشانگر تغییر رویکردها نیست.

در این سنده آمده است عملیات جاسوسی آمریکا و انگلیس ، « دستاوردهایی» در ارتباط با مذاکرات بین شش کشور بزرگ و ایران درباره برنامه هسته‌ای و همچنین کشف ویروس «فلیم» در سال ۲۰۱۲ داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
واقعاً چه کشف بزرگی!!!
دکتر زیباکلاغ
Iran, Islamic Republic of
این نشانه پبشرفت و دمکراسی و مردم سالاری این کشورهاست
ابوالفضل
حالا کو این سند؟
ابوالفضل
حالا کو این سند؟