پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۳

ورود سراج به ماجرای وام ۶۵۰۰ میلیاردی

يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 408814
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به پرونده وام ۶۵۰۰ میلیارد تومانی گفت: سازمان بازرسی برای بررسی کلیه معوقات بانکی ورود پیدا می‌کند و این وام نیز از این امر مستثنی نیست.
به گزارش جهان، پرونده به قوه قضاییه ارجاع شد«ناصر سراج» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پرونده وام ۶۵۰۰ میلیارد تومانی اظهار داشت: سازمان بازرسی برای بررسی کلیه معوقات بانکی ورود پیدا می‌کند و این وام نیز از این امر مستثنی نیست.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: رئیس دستگاه قضا توضیحات لازم را در ارتباط با این وام بیان کردند و بالاترین مبلغی که وام‌گیرنده گرفته همین مبلغ بوده است.

گفتنی است؛ آیت‌الله آملی لاریجانی در سفر به لرستان به ماجرای پرونده وام ۶۵۰۰ میلیارد تومانی اشاره کرده و تاکید کرد: بانک‌ها نباید این طور بی‌حساب و کتاب وام بدهند بلکه باید برای آنها وثیقه لازم را اخذ کنند. متاسفانه این وام را یکی از بانک‌های خصوصی داده است و وثیقه لازم هم دریافت نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هرچقدر تونستيد از بابك زنجاني و خاوري پولا رو پس بگيريد از اين هم ميتونيد وقتي وثيقه اي در كار نيست ميخواهيد چيكار كنيد اگر راست ميگوئيد ببينيد آمر چه كسي بوده و او را بگيريد چون يه رئيس بانك و مدير عامل بدون سفارش نميتوانند اين مقدار وام بدون وثيقه بدهند
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
چرا اسم بانك و نام فرد وام گيرنده را اعلام نمي كنيد ؟؟
بي شك يكي از بنيانگزاران بانك يا وابستگان او بوده است كه توانسته بدون سپردن وثيقه 65000000000000 ريال وام بگيره جالبه همين بانك يك وام 3ميليون تومني را به دانشجويان با چند وثيقه هم نميده ؟؟؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
سه میلیون؟ بابا خدا خیرت بده برای 300هزارتومن وام دانشجویی باید ضامن و تعهد محضری ببریم