يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

دخالت مداوم اسرائیل در مذاکرات هسته‌ای

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب: 407770
مقامات آمریکایی توقف اطلاع رسانی این کشور به نخست وزیر رژیم اسرائیل درباره مذاکرات هسته ای با ایران را تکذیب کردند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از جروزالم پست خبرداد، سیاست آمریکا درخصوص اطلاع رسانی به رژیم اسرائیل درباره نتایج مذاکرات هسته ای با ایران تغییری نکرده است.

بنابراین گزارش روز گذشته شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود آمریکا جلسات اطلاع رسانی خود به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل را به علت سخنرانی که وی قرار است در کنگره آمریکا داشته باشد متوقف می کند.

در واکنش به این خبر یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا گفت: گفتگوها با اسرائیل در مورد ادامه مذاکرات هسته ای ایران ادامه دارد. وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه در امور سیاسی در مونیخ با رئیس امنیت ملی اسرائیل و وزیر اطلاعات و برنامه ریزی اسرائیل دیدار کرد. شرمن این هفته نیز دوباره با رئیس سازمان امنیت ملی اسرائیل دیدار خواهد داشت و بدیهی است مذاکرات ایران موضوع اصلی این گفتگو خواهد بود.

این مقام وزارت خارجه آمریکا که نام وی برده نشده است همچنین گفت: جان کری وزیر امور خارجه آمریکا نیز مانند همیشه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در مورد این موضوع گفتگو می کند.

کاخ سفید نیز با رد این خبر اعلام کرد «کوهن» رئیس سازمان اطلاعات ملی اسرائیل هفته آینده در کاخ سفید با سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریکا دیدار خواهد کرد.

همچنین «باسکی» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نیز گزارش روز گذشته رسانه صهیونیستی را اشتباه محض خوانده و گفت: ما همچنین به تماسهای مکرر و روزمره خود در سطوح مختلف حرفه ای در حوزه های اطلاعاتی، نظامی و دیپلماتیک ادامه می دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *