شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۵
۱
خبر یک ماه پیش جهان تایید شد

مزایده استقلال و پرسپولیس لغو شد!

يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 407578
حدود یک ماه پیش در همین سایت با این تیتر نوشتیم : زمان واگذاري سرخابیها تمدید می شود؟ خبر ما درست بود، به نظر میرسد دوستانی هستند که تمایل ندارند این دو باشگاه را از دست بدهند!
سرویس ورزشی جهان‏ نيوز: مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که قرار بود فردا انجام شود لغو شد.

پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی کشور با اعلام خبر لغو مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که قرار بود فردا انجام شود اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ پاکتی برای خرید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به دستمان نرسیده است طبیعتا مزایده این دو باشگاه فردا لغو خواهد بود تا در جلسه چند روز آینده هیات رئیسه مجددا تشکیل جلسه دهد و از زمان جدید واگذاری دو باشگاه را اعلام کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پاکتی به دست آنها نرسیده است گفت: حتما کسانی که خواستار خرید دو باشگاه بودند ابهاماتی داشتند و گرنه ما به بالاترین قیمت دو باشگاه را واگذار می کردیم.

حدود یک ماه پیش در همین سایت با این تیتر نوشتیم : زمان واگذاري سرخابیها تمدید می شود؟ خبر ما درست بود، به نظر میرسد دوستانی هستند که تمایل ندارند این دو باشگاه را از دست بدهند! (لینک خبر جهان در تاریخ ۳۰/۱۰/۹۳)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن 2
Iran, Islamic Republic of
احتمالا از راه دولتی بودن باشگاه بیشتر منفعت میبرند !!! تا وقتی که خصوصی باشد