دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

خوزستان تا سه شنبه نفس می کشد

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 407250
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: مدل​ها نشان می​دهد که حداقل تا روز سه​شنبه پدیده خاصی از جمله پدیده گردوخاک در خوزستان نخواهیم داشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، هوای استان بعد از چندین روز گرد و غبار و هوای آلوده امروز نسبتا آرام گرفته و البته با این وجود هنوز هیچ خبری از بارندگی‌های پیش بینی شده هواشناسی نیست!

مدیرکل هواشناسی خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی در سطح زمین، نفوذ زبانه پرفشار و شمالی شدن جریانات جوی را تا چند روز آینده بر روی استان نشان می‌دهد.

کوروش بهادری تصریح کرد: در سطوح فوقانی جو نیز در این مدت سلول ناپایداری بر روی شرق دریای مدیترانه قرار دارد که با ارسال امواج ناپایدار بر روی منطقه موجب افزایش ابر و رگبارهای پراکنده در برخی نقاط استان خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدل​ها نشان می​دهد که حداقل تا روز سه​شنبه پدیده خاصی از جمله پدیده گردوخاک در خوزستان نخواهیم داشت.

بهادری گفت: بر این اساس در ۲۴ ساعته آینده آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری همراه با غبار در بعضی ساعات توام با وزش باد و احتمال رگبار پراکنده به ویژه در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در پایان عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته گرم‌ترین شهر امیدیه با ۲۸ و سردترین بستان با شش درجه سانتیگراد بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا بهشون صبر بده