دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۴

اعتراض جالب هنرمند آلمانی به «پگیدا»

چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب: 406885
یک هنرمند آلمانی با شیوه ای جالب به اقدامات گروه ضد اسلامی اعتراض کرد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا،  «کورت فلجکنستین» هنرمند مشهور آلمانی با توجه به افزایش فعالیت های گروه ضد اسلامی و نژادپرست «پگیدا» در شهر «درسدن» آلمان که به عنوان اصلی ترین شهر فعالیت این گروه شناخته می شود، با شیوه ای جالب به فعالیت های ضد اسلامی این گروه اعتراض کرد.

این هنرمند مشهور آلمانی در یکی از میدان های اصلی شهر «درسدن» ۱۷۵ سجاده نماز را پهن کرد و عنوان کرد که همه موظف به احترام گذاشتن به این سجاده ها و افرادی که به آن احترام می گذارند، هستیم.

وی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد این که چرا از عدد ۱۷۵ استفاده کرده است، گفت: عدد ۷ در دین اسلام اهمیتی قابل توجه دارد و از سوی دیگر در قرآن نام ۲۵ پیامبر نیز ذکر شده است. من نیز با ضرب کردن این دو عدد بر هم، ۱۷۵ سجاده را در این میدان پهن کردم.

گفتنی است از ماه گذشته که گروه «پگیدا» با بهانه حملات فرانسه اقدام به برگزاری راهپیمایی علیه مسلمانان و اسلام کرد، چندین راهپیمایی ده ها هزار نفری در اعتراض به اقدامات این گروه انجام شده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *