دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
هفته بیست و سوم لیگ دسته یک اسپانیا

باخت اوساسونا بااخراج نکونام

چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب: 406740
در ادامه هفته بیست و سوم لیگ دسته یک اسپانیا، اوساسونا در مقابل ساراگوسا قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مصاف اوساسونا و ساراگوسا که طبق برنامه مسابقات هفته بیست و سوم لیگ دسته یک اسپانیا قرار بود هفته گذشته برگزار شود اما به دلیل بارش برف این بازی به تعویق افتاده بود امشب از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه پامپلونا برگزار شد.

در این دیدار بر خلاف هفته گذشته که نکونام به دلیل پاره‌ای از مشکلات از جمله ویزا قادر به حضور در اسپانیا نبود با رفع مشکلات وی راهی پامپلونا شد و با نظر مربی از ابتدا در ترکیب اوساسونا حضور داشت اما نامی از انصاری فرد در ترکیب ابتدای دیده نمی شد.

ساراگوسا تیم ششم جدول در این دیدار مسلط به توپ و میدان بود و زودتر از میزبان به گل رسید و در ادامه با کنترل بازی سعی به حفظ نتیجه داشت.

در نقطه مقابل یاران نکونام برای رسیدن به تساوی و حتی پیروزی با انگیزه بودند اما در نهایت اوساسونا در مقابل دیدگان هزاران هوادار خودی در شبی که نکونام با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۰ از بازی اخراج شد با نتیجه یک بر صفر بازی را به میهمان واگذار کرد.

تک گل ساراگوسا توسط گالارتا در دقیقه ۴۳ به ثمر رسید.

در این دیدار نام کریم انصاری فرد در لیست ۱۸ نفره حضور نداشت.

در جدول لیگ یک اسپانیا اوساسونا با ۳۰ امتیاز در مکان دوازدهم قرار دارد.

هفته آینده اوساسونا در مقابل لیاگ اوسترا قرار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *