يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۳
۱

تغییر موضوع «حذف و اضافه» درآستانه پخش

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 405849
موضوع برنامه حذف و اضافه، در آستانه پخش آن از شبکه سوم سیما تغییر کرد.
به گزارش جهان، روز گذشته ۱۵ بهمن خبر پخش برنامه حذف و اضافه همراه با میزگردی حول تحولات اخیر سازمان فضایی همراه با میز گرد دانشجویی در رسانه های خبری منتشر شد. اما موضوع این برنامه به صورت عجیبی تغییر پیدا کرد. در این برنامه قرار بود در مورد تحولات اخیر سازمان فضایی بحث و گفت و گو شود. این لغو پخش برنامه دانشجویی در حالی است که چندی قبل دانشجویان مهندسی هوافضا اعتراض خود را نسبت به تصمیمات اخیر دولت اعلام کرده بودند.

حال سوال این است که علت لغو پخش این برنامه چه بوده است؟ آیا از سمت دولت فشاری در این مورد وارد شده است؟ آیا مسئولین تحمل یک بررسی دانشجویی و کارشناسانه را هم ندارند؟ آیا دولت واقعا مانند برنامه های ۱۶ آذر ارزشی برای نظرات دانشجویان قائل نیست که دائما مانع صحبت دانشجویان می شود؟ آیا در این برنامه قرار بود اسنادی در مورد لزوم حفظ انسجام سازمان فضایی افشا شود؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اقایان هیچکس به اگاهی و درک و فهم شما ذره ای شک ندارد ولی قبول کنید شما با اسم یکNGO به بیان نظرات خود مبادرت می نمایید و گاها هم برداشت خودتان را از اتفاقات جاری کشور دارید ایا زیاده از حذ ذزخواست ندارید ایا این حق را برای سایرین هم قائلید