شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۹
۱۱۳
نقدی بر اظهارات اخیر آقای رئیس جمهور؛

آقای روحانی چرا شما برای سردار الله‌دادی کف نزدید؟

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 405533
ظاهرا حسن نصرالله با اینکه تجربه سیاسی و امنیتی کمتری از حسن روحانی دارد اما برای سرمایه انسانی و نیروی خودی خیلی بیشتر از روحانی قدر و منزلت قائل است. او برای شهادت یک تازه جوان لبنانی، آنچنان با آن پیام دو کلمه‌ای اسرائیل را در حرف و عمل تحقیر می‌کند اما روحانی حتی از صدور یک پیام تسلیت ساده برای شهادت یک سردار ایرانی دریغ می‌ورزد.
آقای روحانی چرا شما برای سردار الله‌دادی کف نزدید؟
گروه سیاست جهان نيوز: ۱ - رئیس جمهور روز شنبه ۱۱ بهمن در جشنواره فارابی در دفاع از تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: «چندی پیش که تیم مذاکره کننده‌مان آمده بودند دیدم که چند شب نخوابیدند. در واقع آنها شب و روز ندارند و تلاش می‌کنند شجاعانه حرف می‌زنند و در این راستا تشویق ملی بسیار موثر است» و «حال شما بدانید وقتی به میدان می‌رفتیم که همه دنیا دوربینش‌ را به رویمان زوم کرده بود، (قلب محکم و استوار در برابر فشارها) مهم است. آن طرفی‌ها برای جمع خودشان کف می‌زنند و این طرفی‌ها معلوم نیست چه می‌کنند و گاهی هم برای آن طرفی‌ها کف می‌زنند».

۲ - روز ۲۸ دی ماه ۹۳ اسرائیل با حمله موشکی به دو خودروی مقاومت در استان قنیطره سوریه، سردار الله‌دادی از فرماندهان سپاه و جهاد عماد مغنیه را هدف قرار داد و به شهادت رساند. سید حسن نصرالله در واکنش به این حمله فقط دو کلمه گفت: «پناهگاهایتان را تجهیز کنید». حزب الله لبنان در روز ۸ بهمن ماه ۹۳ در طی عملیاتی در مزارع شبعا دو خودروی نظامی اسرائیل را هدف قرار داد و ۱۷ نفر از نظامیان اسرائیلی را از پای درآورد. بلافاصله نصرالله خطاب به اسرائیل گفت: «هر گروهی از حزب‌الله یا هر جوانی ترور شود ما اسرائیل را متهم می‌کنیم و پاسخ آن را در زمان و روشی مناسب، حق خود می‌دانیم».

۳ – شکی نیست تفاوت درجه نظامی و سوابق عملیاتی سردار الله‌دادی با جهاد مغنیه بسیار زیاد است. یکی کارکشته و استخوان خُرد کرده و دیگری جوان و تازه در ابتدای راه. هدف از این قیاس، تفاخر و خودبینی نیست اما آیا آنچنان که حسن نصرالله لبنانی‌ برای جهاد مغنیه جوان مایه گذاشت، حسن روحانی ایرانی برای سردار الله دادی گرانمایه، مایه‌ گذاشت؟ آقای رئیس جمهور حتی از دادن یک پیام ساده نیز خودداری کردند.

۴ - سرکشی هفتگی رئیس جمهور به خانوده‌های شهدا کار پسندیده‌ایست لیکن وقتی با شهدا به این شکل به صورت گزینشی برخورد می‌شود و رئیس جمهور از کنار شهادت یک سردار ایرانی که به دست اسرائیل کشته شده، بی سر و صدا عبور می‌کند، ذهنیت جامعه از این سرکشی‌های هفتگی روحانی، بیشتر یک نوع شوی تبلیغاتی و سیاسی برداشت می‌کند. آیا اقدامات سردار الله‌دادی در سوریه که به دور از لنز دوربین رسانه‌ها انجام می‌شد، نیاز به تشویق و تکریم از سوی رئیس جمهور نداشت؟

۵ – ظاهرا حسن نصرالله با اینکه تجربه سیاسی و امنیتی کمتری از حسن روحانی دارد اما برای سرمایه انسانی و نیروی خودی خیلی بیشتر از روحانی قدر و منزلت قائل است. او برای شهادت یک تازه جوان لبنانی، آنچنان با آن پیام دو کلمه‌ای اسرائیل را در حرف و عمل تحقیر می‌کند اما روحانی حتی از صدور یک پیام تسلیت ساده برای شهادت یک سردار ایرانی دریغ می‌ورزد. چنین عمل ناشیانه‌ای از فردی تحصیل کرده و حقوقدان و از قضا متخصص امنیت ملی بعید به نظر می‌رسید. عمل اشتباهی که در حین برگزاری رزمایش ارتش در آب‌های جنوب با گفتن «برخی اقتدار ملی را در برد موشک می‌دانند»، هم سر زد.

۶ – کدام کشور خاورمیانه از دست تروریست‌های القائده و طالبان و داعش در امان است؟ اگر امروز نیروهایی نظیر الله‌دادی‌، دور از وطن، میدان نبرد را به مرزهای اسرائیل برده‌اند و در آنجا با او به روش‌های مختلف مقابله می‌کنند تا روحانی در آرامش کشور را اداره کند، آیا این انتظار از رئیس جمهور به جا نیست که برای شهادت سردار ایرانی به دست اسرائیل، یک پیام تسلیت صادر کند؟ روحانی برای مرگ شاه عربستان که با پایین آوردن قیمت نفت، تمام توانش را برای زمین‌گیر کردن دولت او به کار بست، پیام تسلیت فرستاد. چه منفعتی در ارسال پیام به عربستان بود که در ارسال پیام به کرمان نبود؟

۷ - روحانی از منتقدان انتظار تشویق تیم مذاکره کننده و کف زدن برای آنها را دارد که به جا و منطقی‌ است. البته منتقدان همیشه تیم مذاکره کننده را تشویق و پشتیبانی کرده‌اند و آنها را فرزندان انقلاب می‌دانند. به آنها اعتماد کامل شده که بسیاری از خطوط قرمز ۳۵ ساله انقلاب برایشان برداشته شده تا آزادی عمل کامل داشته باشند تا توانایی و کارآمدی خود در هنر دیپلماسی و مذاکره کردن و اعتماد سازی و تعامل با آمریکا را نشان دهند. اما در حال حاضر روزانه ۱۵۰ میلیارد تومان نفت ایران در نتیجه دییپلماسی ضعیف آنها در منطقه و اوپک، ارزان فروخته می‌شود و این ضرر از جیب منافع ملی می‌رود. آیا انتظار تشویق بیشتر برای دیپلماتی که نتیجه ۱۸ ماه دیپلماسی او این شده که ایران نفت را بشکه‌ای بیش از ۵۰ دلار ارزان‌تر بفروشد، منطقی است؟

۸ - اگر رئیس جمهور از منتقدان دعوت می‌کند که تیم دیپلماسی خود را علی‌رغم نتایج ضعیفی که تاکنون به دست آورده‌ است، بیش از آن مقداری که گفته شد، تشویق کنند، لازم است یک سوزن به خود و یک جوال‌دوز به منتقدان بزنند. اینکه چرا رئیس جمهور این طرف برای هوش و ادب رئیس جمهور آن طرف کف می‌زند و در عوض این طرفی‌ها را کم سواد، تازه به دوران رسیده و بُزدل خطاب می‌کند! چرا وزیر امور خارجه این طرف برای توان دفاعی و نظامی و تسلیحاتی آن طرف کف می‌زند و توان دفاعی این طرف را کوچک می‌شمارد! چرا وزیر صنعت این طرف برای تولیدات پوشاک ترکیه کف می‌زند؟ چرا وزیر فرهنگ این طرف برای تولیدات فرهنگی آن طرف کف می‌زند؟ چرا رئیس جمهور برای این طرفی‌ها کف نمی‌زند؟ آیا سردار الله‌دادی جای تشویق نداشت؟

منبع: الف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حران
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله 1396 تموم میشه شعار ...اعتدال
این اعتدال نیست واد....
حسینی
داداش جون حاج حسن حقوقدان هستش سرهنگ نیست که!!!!حاج حسن برای جان کری باید دست بزنه برای اشتون برای ظریف
Iran, Islamic Republic of
جوابتونو امروز مردم اصفهان با استقبال كم نظير از رييس جمهور دادن
تو انصراف از یارانه ها هم همینطور.در ضمن این استقبال خودجوش ! کم نظیره از بس مردم کم بودند.
محسن
آن مرد که مردم ازش استقبال می کردند رفت!
محمد رضا
استقبال از ریبس جمهور در ایران خیلی ربطی به خود رییس جمهور نداره . من از خاتمی دل خوشی نداشتم ولی هر بار که به شهرم آمد به خاطر آنکه ریس جمهور مملکتم بود و باید عزتش را که عزت ایران است حفط می کردم در استفبالش شرکت کردم . کاش ریس جمهور هم به وجود اقدس رسول اکرم بهای بیشتری میداد و از آمریکا نمی ترسید کاش برای این سردار مظلوم بها میداد و از اسرائیل نمی ترسید . سرکشی از شهدا اگر چه کار خوبی است ولی خوبه که عکس شهدا را نزنیم و عکس شهدا عمل کنیم
سرور
یعنی اصفهان مدرسه ها و اداره ها امروز تعطیل بود؟
ناشناس
شهراصفهان سه میلیون نفرجمعیت داره کل نفراتی که ازتمام استان اصفهان واستانهای همجواراومده بودندهمش صدهزارنفرنبودند
ان شائ الله
برو اقا دلت خوشه!
خدا این 2 سال باقیمونده رو به خیر بگذرونه.
...
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم شما دیگر افراطیونی مثل محمود جایی ندارند
این کلید افراط در خوشوبش بادشمنان است . مخالفت باجهانخوار افراط نیست.
محمد رضا
یعنی واقعا باورته اینه که این مملکت به جز احمدی نژاد که بد اخلاقی می کرد و روحانی که ترس همه اعتدالش را زیر سوال برده کس دیگری نیست ؟ مملکت ما مرد زیاد داره ولی باید از رای دادن احساسی پرهیز کنیم . ضمنا انصافا احمدی نژاد اولش خوب عمل کرد ولی بعد دچار غرور و یک دندگی شد .روحانی هم در خیلی عرصه ها زحمت می کشه ولی شاید اگر مقداری نگاهش را به داخل منعطف می کرد بهتر بود
ارمان
حرف محمود نیست حرف حسن روحانی نیست
کلام اینه که چرا برای کسی که شهید شده پیام نداده
شاید سرش شلوغه
شاید خاطرش نبوده اما کار پسنیدیده ای نکرده
Iran, Islamic Republic of
راستی مغنیه کجا شهید شد و سردار رشید ما کجا
مرزهای ما عقیده ماست نه خطوط رسم شده توسط انگلیس دورمون.
Romania
هر دو در خط مقدم مبارزه با اسراییل شهید شدند. اگر قابل درک باشه!
ناشناس
طوطی مثل اینکه افغانستان تشریف داری بند6رایکباردیگه مطالعه کن تاازخواب بیدارشی
سیاست ،شجاعت ،و....سید حسن نصرالله کجا، حسن های ما کجا!!
بله درست است،...
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
پس کدخدا را چه کار کنیم. ایشان از دست ما مکدر می شوند. ایشان اصلا از این لوس بازی ها خوششان نمی آید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اينقدر به مسائل كم اهميت گير ندين ....
اگر برجسته کردن حافظان امنیت که جان خود را در این منطقه پرآشوب فدا کردند تا امنیت در این کشور حاکم باشد کم اهمیت است پس با اهمیت از نظر شما چیست؟!
سید حسن نصرلله فرزند خمینی کبیر را با ....
سرباز امام زمان (عج)
برادر عزیز بی اهمیت زندگی روز مره شماست
تو چه می دانی که شهادت یعنی چه
تو چه می دانی که وقتی کسی شهید می شود خانواده اش چه مشقت هایی را باید تحمg کنند
این وقایاع برای تو و امثال تو بی اهمیت است
با اهمیت ، پیاده روی با شیطان است!!!
وای دیگه از دست ندونم کاریهای روحانی ودوروبری هاش دستمال به سرمون بستیم!
سید دلسوخته
سلام چون این حضرات اصلاً به این چیزها اعتقادی ندارند....
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسفه. واقعا حتی یک پیام تسلیت هم نگفتند؟
کاش روزهایی که از اهانت به پیامبر گذشت و بالاخره جناب روحانی لب به نکوش باز کرد را هم می شمردید
صادق موحد
آخر چیزی را که قبول ندارند انتظار دارید چی بگویند
صادق موحد
چیزی نگفتند چون ترسیدند نکنه ترک های خیالی ایشان که به تحریم وارد شده دوباره جوش بخوره وکدحدا --واخ چه بگم
محب شیعه
فک کنم احساس کردن حتی اگر از روی ظاهر هم پیامی بدهند باعث خدشه دار شدن و حتی خدای نکرده لغو پیاده روی ها و از بین رفتن نقاط خیالی می شود...........
حسین
عالی گفتی
دمت گرم
هموطن
United States
همه این چیزها برمی گردد به غیرت و تعصب؛ اگر سرداری در خارج از مرزهای ایران اسلامی شهید می شود برای چه؟ امنیت... این مهم را باید چه کسی درک کند..؟ آیا رئیس جمهور درک این موضوع را ندارد؟؟؟ سردار الله دادی فردی شجاع که توسط پلیدترین مردم تاریخ شهید می شود برای دفاع از مظلوم و حفظ امنیت کشور رفته است در خط مقدم... مگر آقایان اعتقاد به این ندارند که خط مقدم ایران خط مقدم مقاومت است؟؟ الان خط مقاومت کجاست؟؟؟ مرزهای اشغالی .... ما با خون و شهادت خو گرفته ایم و انتظار داریم مسئولین عالی رتبه نظام نیز از خودشان انعکاس نشان داده و نسبت به بروز چنینی رویدادهای مهمی عکس العمل نشان دهند تا مورد حمایت مردم باشند نه این که همراهی کنند دشمن را... عدم موضع گیری و عدم واکنش نسبت به این موارد همراهی با دشمن است....
شاهد
این حسن نصرالله که شما میگید، سید هم داره (سید حسن نصرالله)شما جهانی ها بعضی وقتا یه چیزایی تون میشه ها!!!!!
شاهد عزیز منبع رو زده الف فقط متن رو باز نشرکرده جهان
عالی بود
خصوصا جمله
"""از قضا متخصص امنیت ملی....""
شرایط روحانی را نمیتوان با شرایط حسن نصرالله یکسان دانست. آقای روحانی رئیس جمهور هستند و مسئولیت سیاسی دارند. اما حسن نصرالله یک سیاست مدار لبنانی هست.
Iran, Islamic Republic of
خودت فهمیدی چی گفتی؟! خب همه شان سیاست مدارند احمدی نژاد هم رییس جمهور بود.
اتفاقا چون رئیس جمهوره توقع بیشتری ازش میره.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اوباما وقتی به ما فحش هم میده این اقایون می گویند اینها مصرف داخلی!!!! داره اما برای شهادت سردار مملکت اون هم توسط اسرائیل هم جرات نمی کنن یک پیام تسلیت بده حداقل برای مصارف داخلی!!!!!!
امیر
آقا این حرفا چیه کدخدا ازتیم مذاکره کننده ما بسیار راضی هستند
بعدشم خدارو شکر کنید دولت فخیمه وخانم افخم عملیات شبعا ی حزب الله را محکوم نکردند کف زدن پیشکش
فقط رضایت کدخدا همین وبس
توفیقی از قزوین
اگر احترام و لبخندی که برای غربیها می زنید برای جمع کثیری از مردم منتقد خودمان بزنید توقع داشته باشید مردم بای تیم شما دست بزنند
نصیری
این حسن کجا ان حسن کجا ...
رادارگریزجهنمی
Iran, Islamic Republic of
ازکوزه برون همان تراود که در اوست. آنهایی که عرضه ندارند کنار بروند تا رفراندوم برگزار نماییم.
رفراندوم یارانه ها بستون نبود.فقط 3درصد مردم بهتون اعتماد کردند وسیاستتون رو قبول کردند.
حسن
خوب داداش راست گفته ديكه"ازكوزه همان...
يعني حسن آقا داره اصلشو بما نشون ميده واونايي كه بهش رأي دادن الان بايد بشناسنش...
رفراندومم ميگه يعني تازه رييس جمهورمونو شناختيم وميخوايم تعويضش كنيم...
سرور
با این جمله شما پس دولت فعلی هم باید تشریف ببرند کنار.زلف اقتصاد را به زلف کدخدا پیوند زده اند.
میلاد
Iran, Islamic Republic of
میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است.
احسنت
Iran, Islamic Republic of
احتمالا دولتمردان خواهند گفت : چون خون الله دادی ریخته شده میترسیم این خون به لباسمان بچسبد و لباس ما نجس و درنتیجه نمازمان باطل شود
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
احسنت،افرین،حرف دلمونو زدی.
کسی سطحی نگر است به چیزی اهمیت نمی دهد

شهادت تنها ارثی است که از اولیا ء به ما رسیده است

اگر این شهادتها نبود ایران را محاصره می کردند
ایران
جهان خفه شو .بخدا به شما میدان بدن هزار برابر از داعشی ها بدترید.اصلا نباید به شما اجازه حرف زدن داد
مجید مجد
United States
به به به به
چشامون روشن
بابا جهان نیوز توروخدا ادب و تربیت اعتدالیون و راستگویان و حامیانشون رو بیشتر از این نمایش نده به خدا خجالت می کشیم از این ادبیات
عقل سالم
مزخرف
خف...شو
بسه دیگه بابا توروخدا معتدل نیستید زمستونی نباشین حداقل
محسن
کاملا مشخصه که شما باادب هستین !!!
حالت چطوره خوبی ؟ تب نداری ؟صبحانه خوردی ؟
تو خوبی حتما!!!!
فاطمه
مودب باشید جواب داری بگو چرا کم میاری فحش میدی
اگر واقعا پاسخ قانع کننده داری که اشکال نداره برای پادشاه عربستان پیام بدن و برای شهید ایران خودمون پیام نده ؟ بگو تا دیگران استفاده کنن
اینکه مثل آقای روحانی به منتقدان فحش میدی کار بدیه ها
تضارب ارا وجامعه چند صدائی وایران برای ایرانیان وادب مرد به از دولت اوست ، رو یه جا در عمل نشون دادی.بارک الله.البته وقتی رئیستون منتقدین رو میفرسته جهنم ! از شما بیشتر از این انتظار نداشتیم.
امیر
ادبیات صد درصد داعشی را توجه می فرمایید؟ اجازه حرف زدن نمیدی. اگر جرات می کردی می گفتی باید سرتان را ببرند.
امیر
زین حسن تا آن حسن ....
من
خیلی بی ادبی
Romania
میخواهی داعش رو ببینی یه سری برو جلو آینه
محسن
مشکل اینجاست که سید حسن نصرالله رو با آقای حسن روحانی قیاس کردید !!! از هرکسی باید توقع درخور خودش رو داشت ... زنده باد حزب الله
غفاری
روحانی اگر قدرت داشته باشد ...........
متین
این غمها رو باید به کجا برد؟
ناسناس
خدا به شما خیر بده مگه این اقایون می شناسن سردار ها رو
سعدا...
Iran, Islamic Republic of
سید حسن تکیه به خدا و الگو از فرهنگ عاشورا گرفته ، اما این حسن همه تکیه اش ......
من
Iran, Islamic Republic of
تکیه به اعتدال گفتن
بیتا
در عوض ایشان برای اوباما کف زدند واوباما را فردی باهوش وبا فرهنگ توصیف کردند دیگر چه می خواهید ؟چرا اینقدر توقعتان بالاست به حسن جون سخت نگیرید اندازش همین قدره!!!!!!!!
قياس شما در رابطه با دو موضوع كاملاً بي ارتباط است ، كمي أنصاف هم بدك نيست بعضي مواقع شما داشته باشيد .تيم هسته اي حمايت رهبر معظم انقلاب را دارد و با اين حرفهاي شما تضعيف نميشود ، لذا تلاش در اين راه خلاف ادعاي سايت شما در پيروي از خط ولايت فقيه است .
رضا
Romania
خوب معلومه چرا چون الله دادی کار افراطی می کرد به جای مذاکره!!!
حسن
نصرا... رهبر حزب الله هست نه رییس جمهور حزب الله. برای الله دادی رهبر انقلاب باید مایه بگذارد مثل رهبر حزب الله. حالا فهمیدی؟
رضا نيا
Iran, Islamic Republic of
خدا پدرت را بيامرزد ! از چه كسي چي مي خواهي ؟ در طول عمرش يك شبانه روز مثل سيد حسن نصرالله زندگي نكرده ! حداقل در اين سي و اندي سال كه ما ناظر بوديم و ديديم در ناز و نعمت غوطه ور بوده ! او را چه به اينكارها !
دولت تخصصش شرمنده کردن ما در مقابل شهداست.اون از به باد دادن زحمات شهدای هسته ای برای هیچ، این از ......
کربلائی
بهر حال خود کرده را باید تحمل کرد

این همون آش خالته ، بخوری پاته ، نخوری پاته!
شما سيد حسن نصرالله را با دکتر روحاني مقايسه مي کنيد.!!!! عجب که يک غريبه ... شده است الگو. زندگي در پناهگاه بودن خوب است يا در ميان مردم . مسئولين ما در ميان مردم هستند نه پناهگاه .
اولا برادرما اشنای ماست نه غریبه.ثانیا شما دستت به رئیس جمهور میرسه مباکت باشه.اون سپر دفاعی محافظان ودیوارهای کاخ ،علامت اینه که کیه که از مردم دوره!
Iran, Islamic Republic of
احسنت! در میان مردم مستضعف منطقه یک تهران. تازه بعضی از خواصشان نه بقیه بی سوادا و بی کلاسا و گدا گشنه های امل...
مهم مواضع وعملکرد است اینکه بادشمن باشی که باعث میشه راحت باشی .اسراییل ارزش سید حسن نصرالله رامیداند باید خودراحفظ کند.تازه حسن کلید کلی محافظت میشود وخانه اش دورازمردم است.
تو چی میگی!

هیچی نوفهمی !
ابراهیم
از این همه بلاهت دارم بالا می یارم/انقلابی بودنت پش کش حداقل ادعای شیعه بودنت رو اثبات کن ؛شیعه ایی مثل سید غریبه هست؟ /لبیک یا سید لبنانی ، لبیک یا سید عراقی ، لبیک یا سید ایرانی
سید حسن نصرالله در میان مردم است. شما بعد مسائل امنیتی را در مورد کسی که اسرائیل سالهاست تمام تلاشش را برای ترور اون در یک کشور پرحادثه می کنه با کسی که در یک کشور امن زندگی می کنه یکی کردی؟!! بنازم درک و فهمت را!
ضمنا روحانی اگر واقعا در میان مردمه پس چرا در نیاوران و بهترین جاها زندگی می کنه؟! اصلا از درد مردم خبر داره؟!
همین آقای روحانی مردمی!! وقتی به سفرهای استانی میره اونقدر نیروهای امنیتی با جلیقه اطرافشو می گیرند بیچاره مردم دستشون بهش نمی رسه!!
ضمنا برای ملل با غیرت،‌سید حسن نصرالله یک غریبه نیت بلکه خودی است. و اونایی که اوباما را باهوش و مودب میدونند با مردم غریبه اند..
وای چقدر.. کم فهمند بعضیها ا ز قیاست خنده آمد خلق را
هادی
مسئولین ما از صدقه سر امثال سیدحسن وشهید اله دادی ازادانه در بین مردم هستند
رضوان
Iran, Islamic Republic of
عزیزان جهان.توجه بسیارخوبی داشته اید.نکته اینکه دربرابرکیدتزویربایدبصیرت ودانایی داشت وبه نکات بموقع پرداخت.عالی بود
زینب
Iran, Islamic Republic of
شهید الله دادی تشویقی خود را از حضرت زینب (س) گرفت.
شریف
از قدیم گفته اند هرکس را میخواهی بشناسید ببینید رفقای او کیستند با چه کسی نشست و برخاست میکند هروقت رئیس جمهور محترم همکاران خودرا از حامیان فتنه و اصلاح طلب گزینش میکند قطعا باید انتظار برخورد های گفته شده را داشت و طرح مسکن مهررا چیز مزخرف بنامند و درزمینه فرهنگی به ان طرفی ها چشم بدوزند و وزبر خارجه صنعت دفاعی را تقیر کند و هکذا
Iran, Islamic Republic of
آقا باید با دنیا درست حرف بزنیم (دکتر حسن روحانی)
وحتما درست باج دهیم.
ايماني
بله درست حرف بزنيم يعني هرچه شما بخواهيد.
يعني باشه شما ارباب ومانوكر!!!!
امام خميني:"آمريكا وقتي باما خوب ميشود كه او آقا باشد ومانوكر،ماميخواهيم شماآقاباشيد"(سال57)
هديه نثارروح اماممان صلوات
خیلی ظلم عظیمی است نصر الله را .. با روحانی حقوقدان، نه سرهنگ ...مقایسه می کنید
يار كد خدا !!؟؟
مگه ما مثلِ بيسواتاى بى عقلِ ناسالميم ؟! كه بيخودى كدخدارو
از خودمون برنجونيم !!؟؟
اون كه تو گوشتون اين حرفارو ميگه بيسواده. گوش ندين ما
بلديم ، چكار كنيم !!!!!!!
حاجى خود شيفته خاطره ساز !!؟؟
چند وقتِ ديگه ، زوركييم شده برو با خونوادش ديدار كن تا يه
تيرو دو نشون زده باشى ، امضا پدر خونده :
بیچاره روحانی
حسن
چاره او اتكا به ايمان مردم است نه خنده استكبار....
مرتضی
بسیار متاسفم که جناب روحانی برای شهادت سردارتقوی وسردار الله دادی بزرگ مردان جهاد وشهادت وتقوا پیام تسلیت نمی دهند.واقعا ایشان با این رویکردکدام آرمان امام وانقلاب را دنبال میکند وبه دنبال چه دستاوردی است؟!
کاظم
چون از کدخدا اجازه نداشت موضع نگرفت
محمد
خون این شهدا دامن وطن فروشانرامیگیرد
این سرکشیها همش ظاهری است ما که اعتقادی نداریم زیرا سخن کز دل بر آید لاجرم بر دل نشیند هیچ حرفی به دل ما نمی نشیند
یک جانباز جنگ تحمیلی
آقای روحانی برات متاسفم.به فرستادگانت در گفتگوها بگو شب را راحت بخوابید اما روز بعد دربرابر زورگویان کوتاه نیایید.
حقوقدانم!
اینا به شدت مراقبن هیچ جوری دل آمریکا نشکنه.

بابا شوخی نیست رو 3/5 درصد توافق کردن.
علی
با اینکه طرفدار اقای روحانی ام اما ایشون باید به خاطر شهادت این سردار عزیز واکنش نشون میدادن
والا آقايان ايراني هم آنقدر در مورد شهيد لبناني گفتند و ايراني ياد نكردند....عجبا ،حسرتا.
سید حسن نصرالله (چرا اسم این مرد بزرگ را کامل نمی نویسید،این از ادب به دور است)
پیمان
با وجود ارتش به این قدرتمندی کسی جرات نزدیک شدن به ایران رو نداره عقابهای تیز پرواز همیشه بیدارن بعدشم دولت به اندازه کافی متخصص داره که بدونه چی به نفع مملکته چی نیست
چه کاره بود در مرز چه میکرد
ایرانی
سید حسن رهبر و رپیس حزب است نه رپیس جمهور مملکت. قیاس مع الفارق می کنید. مثل اینکه به رهبری نظام بگویید که چرا مثل سید حسن برخورد نکردی. البته شما که سانسور می کنید اما این طور نقد کردن درست نیست این نق نق است نه نقد.
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم کسانی که به دنبال شهرت و دنیا پرستی هستند بویی از شهادت و ایثار نبرده اند و همیشه با ترس از مرگ زندگی می کنند و بدانید رمز ماندگاری در گمنامی است شهدای ما گمنام بودند و با شهادتشان پر آوازه شدند
Romania
معلومه که هر کسی برای آنچه که مطلوبش است کف میزنه! توقع زیادیه که شیفتگان غرب برای اسلام کف بزنند.
واله از کم سعادتی ایشان است که پیام ندادند.هر کار سعادت و لیاقت می خواهد