پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

بدلکاری که هیچ وقت مصدوم نشده+عکس

سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۲۵
کد مطلب: 405287
"آل پرنده" بدلکاری با دل و جراتی است که علاقه بسیاری به پریدن از روی خودروها دارد. این مرد با خودرو و موتورسیکلت های پرسرعت بدلکاری خود را انجام می دهد و تا به حال هیچ وقت مصدوم هم نشده است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، "آل پرنده" بدلکاری با دل و جراتی است که علاقه بسیاری به پریدن از روی خودروها دارد. این مرد با خودرو و موتورسیکلت های پرسرعت بدلکاری خود را انجام می دهد و تا به حال هیچ وقت مصدوم هم نشده است.

این مرد در خیابان یا پیست منتظر خودرو پرسرعتی می شود که به طرفش می آید و دقیقا در آخرین لحظه با یک پرش بلند و بی نظیر از روی خودرو رد می شود. این کار را تنها درفیلم ها با چندین و چند وسیله ویژه و مختلف شاهد بوده ایم.


این بدلکار سوئدی به نام "اوسینی ایزا گوبیتکا" تا به حال از روی مدل های مختلف خودروها پریده است و در میان آن ها حتی می توان به لامبورگینی اشاره کرد که با سرعت ۱۲۰ کیلومتر برساعت به سمت وی می آمد.

او در مورد بدلکاری های خود می گوید:" من در همه لحظات این کار تصاویر را در ذهن خودم بازسازی می کنم و به همین علت تا به حال هیچ حادثه ای نبوده است. "

برچسب ها: بدلکار ، آل پرنده ، خودرو ، عکس
ایمیل مستقیم: info@fardanews.com
شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۸۷
Bookmark and Share
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *