شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شاید تیم ملی احساس غریبی کند!

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 403301
برای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق حدود ۱۶ هزار بلیت فروخته شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس از استرالیا تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا فردا از ساعت ۱۰ صبح به وقت تهران در ورزشگاه کانبرا استادیوم به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت.

این ورزشگاه که در شهر کانبرا وجود دارد گنجایش ۲۱هزار نفری دارد اما طبق قانون باید ۱۹هزار بلیط فروخته شود تا کنون حدود ۱۶هزار بلیط فروخته شده که گفته می‌شود از این تعداد ۱۱-۱۲ هزار بلیت را عراقی‌ها خریداری کرده‌اند.

همچنین با توجه به اینکه دیدار آخر تیم عراق با فلسطین در این شهر برگزار شده به نظر می‌رسد عراقی‌های بیشتری در شهر کانبرا حضور داشته باشند و در بازی فردا برای اولین بار ورزشگاه مختص به هواداران حریف ایران شود.

ایران در سه دیدار گذشته خود که در مرحله گروهی برگزار شد همواره تماشاگران زیادی را به خود می‌دید. به این ترتیب به نظر می‌رسد بازیکنان ایران اولین دیداری باشد که تماشاگران کمتری را نسبت به حریف در ورزشگاه می‌بینند و شاید احساس غریبی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *