پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۲

توطئه‌‌ وزارت‌ورزش برای حذف رضازاده از شورا

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 401656
عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان بازرسی در پاسخ به پرسشم درباره عضویت همزمان رضازاده در شورای شهر و فدراسیون اعلام کرده هیچ منعی در این زمینه وجود ندارد، گفت: برخی می خواهند جایگاه شورای شهر را از رضازاده بگیرند.
به گزارش جهان؛ معصومه آباد در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اظهارات اخیر وزیر ورزش مبنی بر اینکه حسین رضازاده باید بین عضویت در شورای شهر و ریاست فدراسیون وزنه‌برداری یکی را انتخاب کند، اظهار داشت: با توجه به سابقه قبلی شورا در واکنش به افرادی که با چنین مشکلی مواجه شده‌اند و با در نظر گرفتن رابطه حقوقی و وظیفه‌ای که اعضای شورا به عنوان نماینده مردم بر عهده دارند، عضویت در این نهاد شغل محسوب نمی‌شود و یک عضو می تواند مسئولیت یک فدراسیون ورزشی را بر عهده داشته باشد.

وی ادامه داد: بنده روز گذشته از سازمان بازرسی به عنوان یک مرجع قضایی در این باره سؤال کردم و آنها نیز در پاسخ اعلام کردند که هیچ منعی در این خصوص وجود ندارد، اما می بینیم که به کرّات این موضوع طرح می شود و به نظر می رسد برخی بیشتر به‌دنبال این هستند که این جایگاه را از رضازاده بگیرند و فضای سیاسی ایجاد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *