يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

در جلسه هیئت مدیره استقلال چه گذشت؟

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 401306
جلسه هیئت مدیره استقلال در غیاب بهرام افشارزاده و مسعود معینی برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از سایت باشگاه استقلال، جلسه هفتگی هیئت مدیره استقلال در غیاب بهرام افشارزاده و مسعود معینی روز گذشته در محل ساحتمان این باشگاه در سعادت‌آباد برگزار شد. در این جلسه، ابتدا بحث واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی مطرح شد که برخی از اعضا در مورد قیمت تعیین شده سازمان خصوصی‌سازی صحبت‌هایی انجام دادند.

علاوه بر واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی، یک مجموعه ورزشی به خریدار باشگاه نیز باید تحویل داده شود که در جلسه هیئت مدیره در مورد اینکه کدام مجموعه ورزشی به بخش خصوصی داده شود، بحث و تبادل نظر شد. مجموعه مرغوبکار و زمین‌های تلو در اختیار باشگاه استقلال هستند.

مبحث بعدی جلسه هیئت مدیره اختصاص بودجه‌ای برای آکادمی بود که بر اساس آن قرار است بخشی از مطالبات‌ مربیان و بازیکنان تیم‌های پایه استقلال پرداخت شود. همچنین ورودی و خروجی استقلال در نیم فصل دوم نیز مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد هر چه سریع‌تر پول قرارداد بازیکنان جدید به خصوص بازیکنان خارجی و همچنین سایر بازیکنان پرداخت شود.

آخرین موضوع، ارائه گزارش اردوی کیش بود که اعضا رضایت خود را از این اردو اعلام کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *