يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۷
۶

کاپیتان بحرین اصالتا ایرانی است +عکس

يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۷
کد مطلب: 400998
کاپیتان تیم‌ملی بحرین اصلیتی ایرانی دارد و به نظر می رسد پدربزرگش از مهاجران ایرانی این کشور بوده باشد. محمدحسین از جمله لژیونرهای فوتبال بحرین به شمار می‌رود که در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ دوباره پیراهن النصر عربستان را بر تن کرده است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم ملی ایران در حالی در دیدار اول خود در جام ملت ها به مصاف تیم ملی بحرین می رود که به خوبی به این مساله واقف است که نتیجه این دیدار می تواند در سرنوشت ایران در این تورنمنت تاثیر بسزایی داشته باشد.
بی‌شک آسان پنداشتن دیدار با بحرین ساده‌انگاری خواهد بود، چرا که بحرینی‌ها در تمام پست‌ها از بازیکنان باتجربه و تاثیرگذاری بهره می‌برند که هر کدام‌شان به تنهایی نقش یک تیم را بازی می‌کنند. زیر ذره‌بین قرار دادن عملکرد برخی از این مهره‌های تاثیرگذار نشان می‌دهد که نباید بحرین را حریفی دست و پا بسته برابر شاگردان کارلوس کی‌روش دانست.

بعد از برکناری عدنان حمد عراقی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین، مرجان عید جانشین او شد. عید ۳۵ ساله که ماه دسامبر به عنوان جانشین عدنان حمد مربی برکنار شده عراقی منصوب شد، جوان ترین سرمربی حاضر در جام ملتهاست و از سال ۲۰۰۷ به عنوان سرمربی موقت و سپس کمک مربی در کادرفنی تیم بحرین همکاری کرده است.

جالب اینکه بحرینی‌ها در خط دفاعی خود دو مهره‌ ارزشمند دارند که یکی از آنها عصبی است و دیگری گلزن!

کاپیتان عصبی تیم‌ملی بحرین اصلیت ایرانی دارد

نام: محمدحسین محمدحسن بهزاد - پست: مدافع - تعداد بازی ملی: ۱۰۰

کاپیتان تیم‌ملی بحرین اصلیتی ایرانی دارد و به نظر می رسد پدربزرگش از مهاجران ایرانی این کشور بوده باشد. محمدحسین از جمله لژیونرهای فوتبال بحرین به شمار می‌رود که در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ دوباره پیراهن النصر عربستان را بر تن کرده است. مدافعی که فصل قبل در عربستان کسب عنوان قهرمانی لیگ‌برتر را تجربه کرده بود، این فصل کمی عصبی رفتار کرده است. کاپیتان بحرین اگر چه در ۱۰ دیدار انتخاب اول کادر فنی النصر بود و ۸۶۱ دقیقه بازی کرد اما طی همین مدت دو بار اخراج شد.

محمدحسین در لیگ ۲۰۱۴-۲۰۱۳، ۲۰ مرتبه برای النصر به زمین رفت و یک کارت زرد هم نگرفت. با این حال در لیگ جاری اول مقابل الاتحاد در دقیقه ۷۰ کارت زرد دومش را گرفت و اخراج شد بعد هم مقابل الهلال(دقیقه ۷۱) کارت قرمز مستقیم گرفت تا نشان دهد از نظر روحی– روانی شرایط ایده‌آلی ندارد.

محمدحسین قبل از این‌که به النصر بیاید(فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰) برای ام‌صلال در لیگ ستارگان قطر توپ می‌زد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ثمن
..تيم ملي بحرين كلاً اصالت ايراني دارند. در ست مثل اينكه بگيم منتخب اصفهان اصالت ايراني دارند
تمام بحرینی ها اصالت ایرانی دان جون تا چند سال گذشته جزءخاک ایران بود
فوتبال را سیاسی نکنید وگرنه خودمان از همه بیشتر آسیب می بینیم . با تشکر
Sweden
اتفاقا خود غربی ها ورزش را سیاسی کرده و میکنند شما کاسه داغتر از اش نباشید. همین چند وقت پیش غربی ها جلسه گذاشتند که در بازیهای زمستانی روسیه شرکت نکنند! از این دست هم زیاد هست. من نمیدانم ما چرا باید از خود غربی ها غربی تر باشیم؟!
من
Iran, Islamic Republic of
نه عزیزم
برو تاریخ بخون
بحرین خاک این کشور بود و هست و در زمان نهس محمد رضا پهلوی تقدیم ال خلیفه شد
Iran, Islamic Republic of
براستان قدیمی ایران پیروزشدیم