دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲

ناتوانی اسرائیل در برابر بلایای طبیعی+تصاویر

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 400833
یک وبسایت که ظاهرا از سرزمین های اشغالی به روز می شود، با انتشار مطلبی، گوشه ای از بی لیاقتی های سران رژیم صهیونیستی در مواجهه با بلایای طبیعی را به تصویر کشیده است.
به گزارش جهان به نقل از خیبرآنلاین، وبسایت "تهران - تل آویو" با ابراز گلایه از حاکمان نالایق اسراییلی، ضمن توصیف وضعیت سرزمین های اشغالی در فصل زمستان، نوشته: "باران با شدتی می بارد که تنها اگر در محیط سرپوشیده باشید از خیس شدن در امان خواهید بود، چرا که باران سیل آسا معمولا با وزش باد شدید همراه است. اولین اتفاقی که روی می دهد شکستن چترها است که معمولا در مقابل بادهای شدید دوام نمی آورند. رویداد دوم آبگرفتگی خیابان ها و معابر است؛ و پس از چند ساعت انواع اقسام اخبار شامل افتادن درخت ها، تابلوها، تیرهای برق و به دنبال آن ترافیک های سنگین، قطع برق و کشور اسرائیل که ناگهان مستئسل [مستاصل] مانده و تمام شریان هایش منجمد می شوند"!

نویسنده این مطلب که می کوشد لحن گلایه های خود را قدری آرام نشان دهد، اما نمی تواند بی عرضگی سران اسراییل را یادآوری نکند و پس از انشار تصاویری، می نویسد: "برای من جای بسی تعجب است که هر سال این آبگرفتگی ها رخ می دهد و سال بعد باز هم رخ می دهد و احتمالا سال آینده هم اتفاق خواهند افتاد ولی هنوز به فکر کسی نرسیده لااقل از این یکی می توان جلوگیری کرد. آب گرفتگی هایی که حتی به عمق نیم متر یا بیشتر می رسند و موجب خسارات بسیاری به خودروها، خانه ها و غیره می شوند و هرسال شاهد آنها هستیم"!

وبسایت "تهران - تل آویو" در ادامه به وضعیت بحرانی این روزهای ساکنان سرزمین های اشغالی اینگونه می پردازد: "برای ساکنان مرکز دردسرها تنها شامل ترافیک و آبگرفتگی می شود ولی مخاطرات در مناطق کوهستانی همچون اورشلیم به اندازه ای است که معمولا منجر به قطع برق به مدت چند روز و بسته شدن جاده های اصلی نیز می شود. از این رو مردم سعی می کنند تمام تدابیر امنیتی از جمله تهیه مواد غذایی برای هفته بحرانی را در نظر بگیرند تا جایی که دیروز در اخبار آمده بود که مردم به سوپرها هجوم آورده و اورشلیم با کمبود مواد غذایی از جمله نان و مرغ رو به رو شده است"!

با این حساب، تنها یک سوال اساسی مطرح می شود و آن اینکه، سران اشغالگر صهیونیستی که نمی توانند نسبت به تامین امنیت اشغالگران فلسطین در برابر باد و باران اقدام شایسته ای انجام دهند، چگونه به خود اجازه می دهند تا با قلدری برای کشورهای اسلامی شاخ و شانه بکشند؟ جماعتی که با باد و باران دچار بحران می شوند، در برابر موشک های شهاب ۳ و سایر موشک های ایرانی- اسلامی در جنگ احتمالی، چه بر سرشان خواهد آمد؟!

در ذیل، تصاویر این روزهای سرزمین های اشغالی که به لانه عنکبوت معروف شده، را مشاهد می کنید:


تابلوی تبلیغاتی که وسط خیابان افتاده است!





"کریت یام" غرق در آب


ماشینی که درخت روی آن افتاده است در بزرگراه "نمیر" که به تل آویو منتهی می شود


تصادف به علت لغزندگی جاده که منجر به مرگ یک نفر، زخمی شدن دو نفر دیگر و بسته شدن جاده شد


اطاقک ایستگاه قطار که از جا کنده شده در تل آویو!


باد ایستگاه اتوبوس را در تل آویو از جا کنده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *