چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱۳
۹

ظریف هم زیرآب شعار 'نه غزه نه لبنان' را زد

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 400590
یک روز پس از آنکه رئیس جمهور از ضرورت کمک به همه مسلمان دنیا به ویژه مردم فلسطین و دفاع از سرزمین آنان سخن گفت،وزیر خارجه کشورمان گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران همواره از گفتگو، تفاهم و همبستگی ملی در لبنان حمایت کرده و در کنار دولت، ارتش، مردم و مقاومت لبنان در برابر تجاوزگری صهیونیستی و تروریسم و افراط گرایی خواهد ایستاد.
ظریف هم زیرآب شعار
به گزارش جهان به نقل از فارس، هیأت تجمع علمای مسلمین لبنان شامل جمعی از علمای برجسته سنی و شیعه این کشور و همچنین دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان که برای شرکت در کنفرانس وحدت اسلامی در تهران به سر می‌برند، عصر روز چهارشنبه طی دیدارهای جداگانه با محمدجواد ظریف، ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر بزرگ اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، آخرین وضعیت تحولات جهان اسلام را مورد تبادل نظر قرار دادند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدارها ضمن تقدیر از تلاش هوشیارانه و ایفای نقش موثر علماء در مقابله با فتنه‌های مذهبی که وحدت و مصلحت جهان اسلام را هدف قرار داده است، تأکید کرد: پشتیبانی از اسلام اصیل و آرمان فلسطین به دور از گرایشات طایفه‌ای، مبنای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه مردم لبنان، نماد همزیستی و تعامل و تقارب بین مذاهب و طوایف مختلف هستند، از گفتگوهای بین حزب الله و جریان المستقبل استقبال کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره از گفتگو، تفاهم و همبستگی ملی در لبنان حمایت کرده و در کنار دولت، ارتش، مردم و مقاومت لبنان در برابر تجاوزگری صهیونیستی و تروریسم و افراط گرایی خواهد ایستاد.

شیخ احمد الزین رئیس این تجمع که از علمای برجسته اهل سنت لبنان می‌باشد، تأکید کرد: ما از ابتدای انقلاب با امام خمینی بر سر اسلام و بر محور وحدت اسلامی و دفاع از حق و عدالت و آرمان فلسطین بیعت کردیم و بر عهد خود با ولایت فقیه استوار مانده‌ایم.

شیخ حسان عبدالله دبیرکل تجمع علمای مسلمین نیز اظهار داشت: علمای مسلمان به تأسی از منش وحدت بخش جمهوری اسلامی ایران، با همبستگی و وحدت خود نقش بارزی در مقابله با فتنه‌های دشمنان داشته‌اند.

شیخ زهیر جعید، دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان نیز تأکید کرد: مقاومت لبنان و آرمان فلسطین، مدیون حمایت‌های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران است و کرامت ما نیز در گرو وحدت و مقاومت می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
چه تیتریه آخه؟!!!
مگه قرار بود ظریف موافق شعار یه عده عوضی حامی صهیونیست ها باشه؟؟؟!
امان از طاغوت
United Kingdom
شعار نه غزه نه لبنان رو عده ی کمی از معترضان دادند و قطعا موضع جنبش سبز و یا سران جنبش نیست. ولی اصولگراها فقط ازش به عنوان چماق توی سر اصلاح طلبان دارند استفاده می کنند چون تقوایی در کار نیست.
پیچک
آقای ظریف,صبح بخیر!!!
حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و لبنان آرمان انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) میباشد.
كلاه قرمزى !!؟؟
خيلى خوبه كه ديگه خيلى خيلى ، ازبمبِ امريكا انشالا نمى
ترسى !! ودلو بدريا زدى ويه چيزى گفتى ، احسنت !!؟؟
این تیتر اصلا متناسب با حرف ظریف نیست
شیب ملایم
Moldova, Republic of
البته الان دیگه خیلی دیر شده برادر . اون موقعی که باید زیر آب می زدند، نزدند حالا هم که می زنند برای این است که اعتبارشان در حال سقوط است و ملت قبولشان ندارد و دارند دست و پا می زنند و تقلا می کنند. وگرنه باز هم اگر رای نیاورند همان آش و همان گاسه می گید نه ، خرداد 96 نگاه کنید ببینید بعد از شکست در انتخابات چه خواهند کرد.
United States
كارمون بكجا رسيده كه وقتي در مورد مسائل اظهر من الشمس حرف ميزنه ، بايد با خوشحالي تيتر بزنيم و خودمون رو پاره كنيم بگيم : ديدي ؟! ديدي ؟!!!!!! ظريفم تاييد كرد كمك به غزه رو !!!!!!!!!
روژین اسدی
هرگاه مسئولان کشور ما دست از آرمان های امام راحل و شهدا بردارند و با دشمنان بیرونی ساخت و پاخت کنند و دست از استکبارستیزی و دشمنی باظالم و حمایت ازمظلوم بردارند آن روز دیگر بایدفاتحه انقلاب را بخوانیم و به عینه خواهیم دیدکه سخت افزار انقلاب میماند اما نرام افزار انقلاب کان لم یکن میشود