دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

عصبانیت مدیرعامل زندانی از درخشان!

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب: 400546
حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در بازداشت به سر می برد حسابی پیگیر اخبار باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس است و شنیده ها حاکی از آن است که او به شدت از شرایط حاکم بر نقل و انتقالات ناراضی است!
به گزارش جهان به نقل از " تازه ها آنلاین " بر خلاف اخبار پیشین از سیاسی که حاکی از فوتبال زدگی او و عدم بازگشتش به پرسپولیس و فوتبال بود گویا مدیرعامل پرسپولیس سخت پیگیر وضعیت تیم و خریدهای سرخپوشان در نقل و انتقالات بوده و نقدهایی هم به خریدهای حمید درخشان داشته است.

شنیده می شود سیاسی در گفت و گو با نزدیکان و اطرافیانش از خریدهای درخشان ابراز نارضایتی کرده و از اینکه هیچ یک از بازیکنان جذب شده به خصوص بازیکنان خارجیتست فنی نداده اند ناراحت و شاکی است.

سیاسی که بر گرفتن تست فنی از بازیکنان خارجی تاکید خاصی داشت و چندی پیش هم به دلیل خودداری بازیکنان خارجی از دادن تست فنی از جذب آنها منصرف شده بود وقتی خبر ا ضافه وزن بازیکن برزیلی پرسپولیس را شنیده و به شدت عصبانی شده و حتی از تغییر کادرفنی سخن گفته است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *