يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۲

برنامه‌ریزی مشکوک AFC علیه ایــران

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 400438
در شرایطی که تیم ملی کشورمان به عنوان تیم سید یک گروه C جام‌ملت‌ها باید دیدارهای مرحله گروهی جام‌ملت‌ها را در سه شهر مختلف با بیشترین مسافت‌ها برگزار کند، رقبای ایران در شرایط بهتری دارند.
به گزارش جهان، خبر ورزشی نوشت: در شرایطی که تیم ملی کشورمان به عنوان تیم سید یک گروه C جام‌ملت‌ها باید دیدارهای مرحله گروهی جام‌ملت‌ها را در سه شهر مختلف با بیشترین مسافت‌ها برگزار کند، رقبای ایران در شرایط بهتری بوده و هرکدام دو دیدار پیاپی خود در مرحله گروهی را در یک شهر برگزار خواهند کرد!

تيم ملي ايران اولين ديدار خود با بحرين را در ملبورن برگزار مي‌كند، سپس براي ديدار دوم با قطر مسافت ۸۷۴ كيلومتري تا سيدني را طي كرده و پس از آن براي ديدار سوم با امارات سفري ۹۳۲ كيلومتري تا بريزبان خواهد داشت و اين مسافت ۱۸۰۶ كيلومتري بيشترين مسافتي است كه يك تيم مي‌تواند در مرحله گروهي جام‌ملت‌هاي استراليا طي كند. اين در حالي است كه امارات دو ديدار نخست خود در گروه را در كانبرا و قطر ۲ ديدار آخر خود در گروه را در سيدني برگزار مي‌كنند كه اين عدم سفر و جابه‌جايي و از آن مهم‌تر بازي در استاديوم آشنا، كمك شاياني به رقباي ايران محسوب مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
AFC?
تمام این حرفها بهانه ست ...
بهانه خوب برای کیروش و کفاشیان جور شد ... باز باید حذف بشیم و خنده های .... کفاشیان را ببینیم و بهانه های کیروش رو بشنویم .... یعنی از الان عصاب نمونده واسمون ...