شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

قبوض عوارض پایدار بزودی توزیع می‌شود

سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 400231
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت: طبق روال هر ساله مراحل طراحی و تولید قبوض عوارض پایدار در حال انجام است و در آینده نزدیک در بین شهروندان تهرانی توزیع می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مهدی رزمی افزود: قبوض عوارض نوسازی، عوارض کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند و عوارض تابلو، پس از چاپ از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در میان شهروندان محترم توزیع می شود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در خصوص چگونگی توزیع قبوض سال۱۳۹۳ گفت: با توجه به اینکه مصوبه هیات محترم وزیران در خصوص تعرفه ارزش معاملاتی املاک در خصوص عوارض نوسازی امسال مشخص نشده و تاکنون به شهرداری تهران (و سایر شهرها) ابلاغ نشده موجب تاخیر در توزیع انبوه قبوض و محاسبه این عوارض شده است.

وی ادامه داد: البته شهروندانی که مایل به پرداخت عوارض سالیانه ملک خود بودند، پیش از این نیز می توانستند با مراجعه به پرتال اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir و یا دفاتر خدمات الکترونیک شهر و یا ادارات درآمد مناطق ۲۲ گانه، نسبت به پرداخت عوارض اقدام نمایند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در خصوص نحوه پرداخت عوارض پایدار سال جاری گفت: چنانچه شهروندان گرامی از طریق پرتال شهرداری تهران و یا سایر روش های حضوری و غیر حضوری ، عوارض مذکور را پرداخت کنند، مشمول جوایز خوش حسابی و سایر مزایای متعلقه در قانون خواهند شد.

رزمی در پایان اظهار امیدواری کرد: پس از توزیع قبوض امسال، شهروندان تهرانی همانند سالهای گذشته با مشارکت در پرداخت به هنگام عوارض، در آبادانی وعمران شهر خود سهیم بوده و مدیریت شهری را نیز در رسیدن به این امر یاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *