جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

بازیگر پیشکسوت: عمار را جهانی کنید

سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 400214
بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به جشنواره «عمار» تاکید کرد: باید به مردممان تبریک بگوییم بخاطر آورده‌های این جشنواره که همین جوانان ما هستند و باید هر چه بیشتر و بیشتر این جوانان جایگزین روشنفکرنماهایی شوند که فقط ادا درمی‌آورند و همیشه‌ هم از همه جا طلبکار هستند.
به گزارش جهان؛ رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون که برای تماشای آثار پنجمین جشنواره فیلم عمار در سینما فلسطین به سر می‌برد در گفت‌وگو با فارس درباره برگزاری جشنواره عمار و فواید این جشنواره گفت: ای کاش این جشنواره این ایده و این اتفاق ها می افتاد. به نظرم جشنواره عمار در مقایسه با جشنواره های دیگر جشنواره عاشقی است و وقتی درباره عشق حرف میزنم معنای آن مردم و مخاطب قشر پایین جامعه است که از فیلمها استقبال کرده و این جای بسی خوشحالی است.

وی افزود: جشنواره عمار مملو از احساسات انسانی و معرفت است و تمام این‌ها الان در این جشنواره اتفاق می‌افتد.

توکلی گفت: خوبی جشنواره عمار و از این دست جشنواره ها این است که کارت دعوت آن چنانی برای بنده و امثال بنده نیامده و فقط به عشق دیدن فیلم در کنار مردم به اینجا آمدم و به عشق اینکه این مردم در صحنه حضور دارند کدام مردم مردمی که فیلم‌های بچه های خود را می‌بینند.

کارگردان «سگ های پوشالی» ادامه داد: باید به مردممان تبریک بگوییم بخاطر آورده‌های این جشنواره که همین جوانان ما هستند و باید هر چه بیشتر و بیشتر این جوانان باید جایگزین روشنفکرنماهایی شوند که فقط ادا در میاورند و همیشه ام از همه جا طلبکار هستند و کسی نیست که به اینها بگوید شما برای مردم چه کار کردید، این روشنفرکنماها از اول خودشان را در بدنه سینما خورانده اند و در حال اذیت کردن هستند در صورتی که سینما به این سادگی و خوبی در هیج کجای دنیا پیدا نمی‌شود.

این بازیگر سینما تاکید کرد: ما بزرگترها باید و مسئولین باید شرایط را برای این بچه‌ها فراهم کنند چون این‌ها پول نمی‌خواهند فقط می‌خواهند که دیده شوند و مورد تشویق قرار بگیرند و از فیلمسازی به یک شکلی وارد سینمای مملکت شوند و فیلم‌های جهانی بسازند.

توکلی اظهار داشت: به نظر من جشنواره فیلم عمار باید بین‌المللی شود چون با این آثار و جوانانی که در این جشنواره حضور دارند قابلیت جهانی شدن را دارد و این اتفاق هر چه سریع تر باید رخ بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *