يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱

رد پای رویانیان در پرونده سیاسی ؟

سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب: 400142
خبرهای جدید حکایت از این دارد که با توجه به مسائل پیش آمده در خصوص بازی با رئال مادردید و دیدارهای غیر متعارفی که صورت گرفته، پای محمد رویانیان مدیرعامل سابق این باشگاه نیز به پرونده سیاسی باز شده...
به گزارش جهان به نقل از قدس آنلاين، با گذشت زمان پرونده مربوط به مدیرعامل بازداشتی پرسپولیس رنگ و بوی جدیدی به خودش می گیرد و پای افراد جدیدی را به دادگاه فرهنگ و رسانه باز می کند. خبرهای جدید حکایت از این دارد که با توجه به مسائل پیش آمده در خصوص بازی با رئال مادردید و دیدارهای غیر متعارفی که صورت گرفته، پای محمد رویانیان مدیرعامل سابق این باشگاه نیز به پرونده سیاسی باز شده و وی همراه با بهروز منتقمی سرپرست سابق باشگاه به این دادگاه مراجعه کرده است.

این در حالی است که منتقمی در مصاحبه خودش مدعی شده بود حضورش در دادگاه فرهنگ ورسانه هیچ ارتباطی به پرونده سیاسی نداشته و فقط قصد سر زدن به دادگاه را داشته است! این در حالی است که رویانیان و منتقمی در خصوص پرونده سیاسی و موضوعات بازی با رئال مادرید در دادگاه حاضر شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از بذل و بخشش کارت سوختها چه خبر