پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۴
پودر پروتئين و مكمل، كار دست پديده پرسپوليس داد

آقای «ز» دوپینگی جدید لیگ برتر

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 399521
در شماره قبلی خبرورزشی از شایعه دوپینگ یک پرسپولیسی نوشتیم و خیلی‌ها تصور کردند یکی از ستاره‌های مجموعه سرخ دوپینگ کرده اما برای پیدا کردن اسم دوپینگی پرسپولیس، سراغ بازیکنان مطرح این تیم نروید.
به گزارش جهان، خبرورزشی نوشت: سرخپوشي كه متهم به دوپينگ است و فعلاً نمونه A او مثبت از آب درآمده، يكي از جوانان پرسپوليس بوده كه در اين فصل چند باري براي سرخپوشان به ميدان رفت و از روزي كه فهميد جواب آزمايش اوليه‌اش مثبت بوده، ترجيح داد با پرسپوليس تمرين نكند چون خجالت مي‌كشيد با همبازيان خود روبه‌رو شود! البته آقاي «ز» دانسته و از روي آگاهي مرتكب تخلف نشده و گويا براي تقويت بدن خود به يكي از باشگاه‌هاي بدنسازي مراجعه كرده و علاوه بر تمرينات بدني، پودرهاي پروتئين و مكمل غذايي خورده است. همين اشتباه حالا اين جوان را به دردسر انداخته است.

البته «ز» قرار است همين هفته براي نمونه‌گيري B به فدراسيون مراجعه كند و معرفي كردن او به عنوان بازيكن دوپينگي تا رسيدن جواب نمونه B، قانوني نيست و درست به همين دليل مسئولان تا اين لحظه نام او را منتشر نكرده‌اند. پرسپوليسي‌ها اميدوارند جواب نمونه دوم اين جوان منفي باشد و «ز» دچار محروميت سنگين نشود. ما هم براي اين جوان كه مي‌گويند ناآگاهانه و به خاطر استفاده از پودر پروتئين به دردسر افتاده، آرزويي جز اين نداريم كه نمونه دوم او منفي از آب دربيايد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *