پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
گفتم تا این‌آقا از اتاق نرود حرف نمی‌زنم

بخاطر دروغ‌های جویباری از استقلال رفتم

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 399292
محمد قاضی پس از حرف و حدیث‌های بسیار زیاد قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و از این تیم جدا شد.
به گزارش جهان ، 90 نوشت: محمد قاضی پس از حرف و حدیث‌های بسیار زیاد قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و از این تیم جدا شد. مهاجم آبی‌پوشان که تصورش را هم نمی‌کرد در فهرست نیم‌فصل دوم آبی‌پوشان جایی نداشته باشد در نهایت با تصمیم شخصی از استقلال رفت تا به حرف و حدیث‌های اخیر پایان بدهد.

حسن‌نیت قاضی
محمد قاضی پس از پایان تعطیلات تمرینات استقلال در نیم‌فصل نمی‌خواست در تمرینات تیم حاضر شود و دلیل این امر وعده‌هایی بود که به او بابت پرداخت قراردادش داده شده بود ولی عملی نشد. مهاجم آبی‌پوشان هم تصمیم گرفت تا با حاضر نشدن در محل تمرین دلخوری خود را از رفتارهای صورت گرفته نشان بدهد. اما پس از چند روز قلعه‌نوعی او را به محل تمرین فرا خواند تا در مورد مشکلات صحبت کنند. شنیده‌های ما حاکی از آن است که سرمربی استقلال به قاضی گفته که مشکلات باشگاه رابا مشکلات فنی ادغام نکند و بهتر است هر مشکلی که دارد با قدرت در تمرینات حاضر شود. قاضی هم که نمی‌خواست بهانه دست کسی بدهد، برای نشان دادن حسن‌نیت خود در تمرینات حاضر شد. اما پس از چند روز به علت ادامه رفتار نامناسبی که از سوی برخی مسئولان باشگاه دید تصمیم گرفت تا قرارداد خود را فسخ کند.

مذاکره با فولاد
یکی ازتیم‌هایی که خواهان به خدمت گرفتن قاضی بود، بارها با این بازیکن به گفت‌وگو پرداخت. این تیم فولاد خوزستان بود که برای به خدمت گرفتن قاضی رسما به باشگاه استقلال نامه زد. مهاجم آبی‌پوشان هم ابتدا به مسئولان باشگاه فولاد گفت که باید مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان بابت مبلغ فسخ قراردادش که به باشگاه استقلال بخشید به او پرداخت کنند. این شرط تا حدودی قاضی را از فولاد دور کرد ولی اصرار اسکوچیچ به جذب این مهاجم سبب شد تا مذاکرات تا پاسی از شب گذشته که نقل و انتقالات ادامه داشت، طول بکشد.

مذاکره با پرسپولیس
اما شرایطی که قاضی را از استقلال دور کرد باعث شد این بازیکن مذاکرات با پرسپولیس را هم با جدیت دنبال کند. یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب با مدیر برنامه‌ قاضی گفت و گویی انجام داد و قرار شد طلب این بازیکن که از سال‌های حضور در جمع سرخپوشان است به او پرداخت شود. این مذاکرات آنقدر جدی بود که مهاجم سابق آبی‌پوشان به اهواز نرفت و مذاکره با فولاد را به صورت تلفنی پیگیری و به صورت حضوری با مسئولان تیم پرسپولیس مذاکره می‌کرد.

مصاحبه جنجالی قاضی
اما پس از اینکه محمد قاضی قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد گفت و گویی با او داشتیم که ثابت کرد مشکل او در باشگاه با چه کسی بوده است. قاضی در خصوص جدایی‌اش می‌گوید: بالاخره تصمیم گرفتم قراردادم را فسخ کنم. باور کنید دیگر یک لحظه هم نمی‌توانستم در استقلال بمانم. دروغ‌های نظری‌جویباری باعث شد از جمع آبی‌پوشان جدا شوم و دوست دارم هواداران متوجه این موضوع شوند. مهاجم سابق آبی‌پوشان می‌افزاید: در جلسه‌ای که با توفیقی داشتم صراحتا گفتم که تا وقتی نظری‌جویباری در اتاق حضور دارد من حرفی نمی‌زنم و این مسئول آنقدر دروغ گفته که دیگر در حضور او حرفی نمی‌زنم. نظری‌جویباری پس از این صحبت‌ها از اتاق بیرون رفت و من هم به توفیقی گفتم که دیگر نمی‌خواهم در استقلال بمانم. به همین دلیل با میل شخصی قراردادم را فسخ کردم و سپس راهی هیأت فوتبال شدم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *