يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

افخم انفجار امروز در یمن را محکوم کرد

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب: 399188
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجار در میان شرکت کنندگان مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در مرکز فرهنگی شهر اب در یمن را محکوم و با خانواده قربانیان و مصدومان این حادثه ابراز همدردی کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، "مرضیه افخم"، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به انفجار درمیان شرکت‌کنندگان مراسم جشن میلاد پیامبراکرم‌(ص) در مرکز فرهنگی شهر اب در یمن، این اقدام تروریستی را که موجب کشته و زخمی شدن ده ها نفر از مردم بی گناه گردید محکوم و با خانواده قربانیان و مصدومان این حادثه ابراز همدردی کرد.

افخم با تاکید بر لزوم مشارکت و همراهی همه احزاب ، گروه ها و جریان های سیاسی و اجتماعی برای اجرای توافق نامه صلح و شراکت خاطر نشان ساخت هوشمندی مردم یمن ریشه پدیده شوم تروریسم را در این کشور خواهد خشکاند.

امروز بر اثر انفجاری که یک مرکز فرهنگی را در حین برگزاری مراسم میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) در استان إب یمن هدف قرار داد، بیش از ۴۰ تن کشته شدند.

بر اساس این گزارش، مردم برای برپایی جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) در این مرکز فرهنگی تجمع کرده بودند که این حمله انتحاری روی داد. در این جشن «یحیى الاریانی» استاندار اب و تعدادی از مقامات محلی نیز حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *