سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

شوک جدید صدا و سیما از شبکه سه

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 398861
تهیه کننده مجموعه مستند «شوک» از اختصاص قسمت‌های جدید این مستند به موضوعاتی همچون اعتیاد به ماده مخدر شیشه، قاچاق و تخریب منابع و زمین خواری خبر داد.
به گزارش جهان؛ «فرشاد شکیبی» در گفت‌وگو با فارس درباره قسمت‌های جدید این اثر توضیح داد: ۲ قسمت جدید این مجموعه درباره بیماری ایدز و آگاه سازی درباره راه های انتقال و پیشگیری از ابتلا به آن آماده پخش است، که یکی از آنها هفته گذشته به پخش رسید.

وی در همین رابطه افزود: همچنین قسمت های جدید کار هم به موضوعاتی همچون اعتیاد به ماده مخدر شیشه، قاچاق و تخریب منابع و زمین خواری اختصاص خواهد یافت که در حال حاضر مراحل پژوهش و ضبط آن ها در حال انجام است و در روند تولید آن به سر می بریم.

مجموعه مستند «شوک» به تهیه‌کنندگی فرشاد شکیبی در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تهیه می‌شود و کارگردانی آن را بهراد صاحبقرانی برعهده دارد و الیاس صفدری به عنوان تصویربردار و سعید قربانیان نیز به عنوان مدیر تولید با آن همکاری دارند. این مجموعه معضلات اجتماعی و مسائل مبتلا به جامعه را با نگاهی آسیب شناسانه رصد می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *