چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱

دوتیم خصوصی نشوند،وزیر استیضاح میشود

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 398791
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی امسال اتفاق نیافتد مطمئن باشید وزیر ورزش و جوانان استیضاح خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید هادی حسینی افزود: ما از اول سال و بلافاصله پس از تصویب بودجه و انتخاب وزیر جلساتی برای مرحله آزادی دولت از هزینه کردن برای باشگاه‌ها گذاشتیم. به هرحال اگر خصوصی سازی اتفاق نیافتد پس در توانایی وزیر باید تردید کرد.

حسینی در ادامه بیان کرد: وزیری که نتواند بند تکلیفی مجلس را انجام دهد باید بر توانایی‌اش تردید کرد.براین اساس به طور حتم وزیر ورزش و جوانان برخورد خواهیم کرد.

وی درباره ابهامات درصورت حسابهای مالی سرخابی‌ها تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان یکسال فرصت داشت تا امتیاز سرخابی‌ها را به مزایده بگذارد . براین اساس اگر الان مطرح می‌کنند که صورت‌های مالی شفاف نیست حرفشان درست نیست چراکه یکسال فرصت این کار را داشتند.

حسینی عنوان کرد: مؤسسات اقتصادی هر ساله باید صورت‌های مالی‌شان رسیدگی شود اگر صورت‌های مالی سرخابی‌ها هر سال رسیدگی نشده است مقصر مسئولان و در رأس آن مقام اول وزارت ورزش است.

وی اظهار کرد: شرکت‌های اقتصادی مثل مخابرات خیلی سریع در بورس به فروش رفتند. اگر وزیر ورزش و جوانان نتواند سرخابی‌ها را واگذار کند پس نشان می‌دهد که به هر حال خادم نماینده حقوقی وزارت ورزش و جوانان به من اعلام کرده که صورت‌های مالی سرخابی‌ها را به بخش خصوصی ارسال کرده است.

سخنگوی فراکسیون ورزش درباره اینکه تغییرات در فدراسیون فوتبال با فشار مجلس و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته بیان کرد: فراکسیون ورزش دخالتی در این موضوع نکرده و نمی‌کند. شاید مجمع تکلیف کرده به کفاشیان تا تغییراتی صورت بدهد.

وی در ادامه بیان کرد: به نظرم چالشی که مسئولان فدراسیون در مجمع داشتند و انتقاداتی که اعضای مجمع از برخی از مسئولان کردند منجربه تغییرات در فدراسیون فوتبال شده است.

وی بیان کرد: مجمع سالانه برنامه های فدراسیون فوتبال را تائید نکرد و شاید همین امر باعث تغییرات در فدراسیون شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی در جام ملتهای آسیا نتیجه لازم را بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفی
اینا هم کار یاد گرفتن